اخبار داغ

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با صادق خلیلیان استاندار خوزستان دیدار کرد

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، رویکرد سازمان تامین اجتماعی در دولت جدید ، توجه به مناطق محروم است. میر هاشم موسوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در اولین روز از سفر خود به استان خوزستان به همراه سید محمد مرعشی مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان و هیئت همراه به ملاقات صادق خلیلیان استاندار خوزستان […]

اشتراک گذاری
22 مهر 1400
90 بازدید
کد مطلب : 135131

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، رویکرد سازمان تامین اجتماعی در دولت جدید ، توجه به مناطق محروم است.

میر هاشم موسوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در اولین روز از سفر خود به استان خوزستان به همراه سید محمد مرعشی مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان و هیئت همراه به ملاقات صادق خلیلیان استاندار خوزستان رفت . میر هاشم موسوی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سازمان تامین اجتماعی گفت : در حوزه رفاه و تامین اجتماعی می بایست در سطح کلان به آنچه که موجب ارتقاء رفاه مردم می شود ، توجه کنیم . یکی از رویکردها در این دولت توجه ویژه به مناطق محروم است که مورد غفلت قرار گرفته است و از این جهت سعی می کنیم به شکل عملیاتی و میدانی در استان ها حضور پیدا کنیم و به شکل نقطه ای نقاط حساس و بحرانی و مورد غفلت به ویژه بحث درمان را مورد توجه قرار دهیم.

صادق خلیلیان استاندار استان خوزستان ضمن تقدیر و تشکر از حضور میر هاشم موسوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت : سفر مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی به استان خوزستان را فال نیک می گیریم و انتظار داریم سازمان تامین اجتماعی ضمن پشتیبانی از بازنشستگان و مستمری بگیران ، با انتقال دفاتر شرکت های شستا به استان خوزستان موجبات تقویت استان خوزستان و به کارگیری نیروهای بومی در شرکت های بزرگ این استان فراهم آید و از طریق تامین اجتماعی بتوانیم مشکلات بیکاری در استان را نیز کاهش دهیم.

استاندار خوزستان در ادامه افزود: با حضور مدیریت انقلابی، با انگیره، جوان و پرتلاش امیدواریم مباحث مرتبط با تامین اجتماعی به بهترین شکل به سرانجام برسانند چراکه تامین اجتماعی در توسعه کشور و رفاه مردم نقش بی بدیلی است و هر تلاشی که در این راستا انجام می شود در جهت رفاه و آسایش مردم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *