اخبار داغ

تجهیزات حفاظت فردی کارکنان مطابق با استانداردهای روز متحول می شود

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی حفاری ایران گفت: تجهیزات حفاظت فردی کارکنان عملیاتی، فنی و خدمات پشتیبانی شرکت براساس استانداردهای روز متحول می شود. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری آنزان آنلاین، مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت […]

اشتراک گذاری
21 مهر 1400
59 بازدید
کد مطلب : 135014

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی حفاری ایران گفت: تجهیزات حفاظت فردی کارکنان عملیاتی، فنی و خدمات پشتیبانی شرکت براساس استانداردهای روز متحول می شود.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری آنزان آنلاین، مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی حفاری ایران گفت: تجهیزات حفاظت فردی کارکنان عملیاتی، فنی و خدمات پشتیبانی شرکت براساس استانداردهای روز متحول می شود.

به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران سعید قربانی با اشاره به تشکیل جلسات کارشناسی در زمینه الزامات HSE خاصه در مباحث وسایل و تجهیزات حفاظت فردی، افزود: با توجه به تاکید مدیریت ارشد شرکت، به این منظور کار گروه پیگیری ویژه تامین به موقع PPE تشکیل شده است.

وی اظهارکرد: این کارگروه وظیفه دارد تا در راستای تطابق تجهیزات حفاظت فردی با آخرین استانداردهای رایج ایمنی نسبت به بررسی کیفیت کالاها و و ارزیابی پیمانکاران، تامین کنندگان و تولید کنندگان اقدام نماید.

قربانی گفت: وسایل و تجهیزات حفاظت فردی کارکنان در این شرکت در حذف یا کاهش ضریب شدت حوادث در هنگام کار بسیار با اهمیت و اثر گذار می باشد.

مدیر HSE شرکت ملی حفاری ایران افزود: در همین ارتباط برنامه ریزی برای دوره های آموزشی نوین ایمنی، صلاحیت حرفه ای، فنی تخصصی و تدوین آیین نامه آموزشی برای کارکنان پیمانکاری را یادآور شد و افزود: همچنین بالابردن سطح ایمنی تجهیزات و نظارت بیشتر کارشناسان ایمنی، روسای دستگاه‌های حفاری و مسئولان کارگاه‌ها و تاسیسات بر حسن انجام کار ایمن در دستگاه‌های حفاری و متعلقات آن مورد اهتمام و تاکید است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *