اخبار داغ

آیت نوروزی اجیرلو، یکی از نگارندگان مقاله چاپ شده در کنفرانس نیوزلند ۲۰۱۹

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، مهندس آیت نوروزی اجیرلو به اتفاق همکاران اش آقایان سید محمدرضا حسینی علی اباد، بهرام رستمی و سید جاوید اطهر مقاله ای تحت عنوان بررسی اصول عملکرد سیستم ضد سرقت و ارائه این سیستم در خودروی پراید از دو طرح VALEO و SIEMENS را به نگارش در آورده اند […]

اشتراک گذاری
21 مهر 1400
162 بازدید
کد مطلب : 134997

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، مهندس آیت نوروزی اجیرلو به اتفاق همکاران اش آقایان سید محمدرضا حسینی علی اباد، بهرام رستمی و سید جاوید اطهر مقاله ای تحت عنوان بررسی اصول عملکرد سیستم ضد سرقت و ارائه این سیستم در خودروی پراید از دو طرح VALEO و SIEMENS را به نگارش در آورده اند و جهت چاپ به چهارمین کنگره بین المللی مهندسی، تکنولوژی و علوم کاربردی که در شهر زیبای نیوزلند در سال ۲۰۱۹ برگزار گردید، ارسال نموده اند.

مقاله فوق الذکر مورد پذیرش هیئت داوران کنفرانس واقع گردید و در مجموعه مقالات این کنفرانس به چاپ رسید.

چکیده ای از این پژوهش علمی به شرح ذیل بیان می گردد:

امروزه شاهد پیشرفت خودروها در بخش برقی و الکترونیکی هستیم، یکی از مواردی که صاحبان خودروها را همواره نگران می­نماید، سرقت خودرو می­باشد. از این رو در سراسر دنیا شرکت­ های بیمه و سازمان­ های دولتی به فکر طراحی و ساخت سیستم­ های ضد سرقت افتادند. هدف از طراحی این سیستم، جلوگیری از سرقت خودرو می ­باشد. با پیشرفت تکنولوژی شاهد نوآوری سیستم ایموبیلایزر بوده­ ایم. سیستم ایموبیلایزر یکی از سیستم ­های امنیتی خودرو است که مانع از روشن شدن خودرو می­ گردد مگر با سوئیچ اصلی خودرو. سیستم نامبرده یک کد مخصوص را برای سوئیچ تعریف می­ نماید که کلیدهای دیگر با شکل ظاهری یکسان نتوانند خودرو را روشن کنند. اگر زمان استارت زدن خودرو، کد کلید و سیستم ایموبیلایزر همخوانی نداشته باشد، خودرو روشن نمی ­شود. در این مقاله بر روی سیستم ضد سرقت تحقیق و پژوهش انجام شده و همچنین سیستم ایموبیلایزر در خودروی پراید والئو و زیمنس مورد بررسی قرار گرفت.

لازم به ذکر است مهندس آیت نوروزی اجیرلو، محقق و پژوهشگر جوان اردبیلی است که تا این لحظه مقالات متعدد و گوناگونی را به تولید رساند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *