اخبار داغ

«بهنام محمدی» یک الگوی ماندگار برای نسل نوجوان کشور است

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، مدیر کل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خاطرنشان کرد: «بهنام محمدی» یک الگوی ماندگار برای نسل نوجوان کشور است سردار مرادحاجتی ضمن آرزوی توفیق و سلامتی برای مادر شهید محمدی، بهنام را یک الگوی ماندگار برای […]

اشتراک گذاری
21 مهر 1400
70 بازدید
کد مطلب : 134987

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، مدیر کل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خاطرنشان کرد:

«بهنام محمدی» یک الگوی ماندگار برای نسل نوجوان کشور است

سردار مرادحاجتی ضمن آرزوی توفیق و سلامتی برای مادر شهید محمدی، بهنام را یک الگوی ماندگار برای نسل نوجوان کشور دانست و گفت: جنگ ما یک جنگ نظامی نبود که اگر چنین بود، «بهنام محمدی» ۱۳ ساله در آن چه می کرد که شهید شد.

سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز به دیدار مادر شهید «بهنام محمدی» رفت.

سردار مرادحاجتی افزود: جنگ ما، جنگ حق علیه باطل و جنگ معنویت بر ضد استکبارستیزی و زور بود و به همین دلیل تنها جنگ دنیا بود که نوجوان و مرد و زن و عشایر و کاسب و بسیجی همه در کنار هم در آن شرکت کردند و حماسه ها آفریدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: بهنام، تنها فرزند مسجدسلیمان یا خرمشهر یا ایل بختیاری نیست، بهنام فرزند جاودانه ایران است و نامش برای همیشه در تاریخ این کشور و در ذهن این ملت خواهد ماند.

در این دیدار، مادر شهید «بهنام محمدی» نیز فرزندش را فرزند ملت دانست و بیان داشت: ارادت مردم به من نشان از محبوبیت فرزندم بین هموطنان دارد و چه سعادتی بالاتر از این که مادر نوجوانی باشی که در دل و یاد مردم میهن ات ماندگار و جاوید است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *