اخبار داغ

اولین جلسه شورای اداری مشترک مدیریت درمان و اداره کل با حضور مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی

با گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری آنزان آنلاین، میر هاشم موسوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و هیئت همراه ، در اولین سفر به استان خوزستان از بیمارستان امیرالمومنین( ع) اهواز بازدید کرد . سپس ایشان با حضور در مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی در جلسه شورای اداری مشترک مدیریت […]

اشتراک گذاری
21 مهر 1400
76 بازدید
کد مطلب : 135010

با گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری آنزان آنلاین، میر هاشم موسوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و هیئت همراه ، در اولین سفر به استان خوزستان از بیمارستان امیرالمومنین( ع) اهواز بازدید کرد . سپس ایشان با حضور در مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی در جلسه شورای اداری مشترک مدیریت درمان و اداره کل استان خوزستان شرکت نمود . در این جلسه سید محمد مرعشی مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان پس از خوش آمدگویی به مدیرعامل و هئیت همراه گفت : سفر مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به استان خوزستان ، منشأ خیر و برکت و نشان دهنده توجه ویژه ایشان به این استان می باشد . حضور ایشان باعث امیدواری بیمه شدگان ، مستمری بگیران و کارفرمایان سازمان تامین اجتماعی استان است . مدیر کل استان در ادامه افزود : سازمان تامین اجتماعی استان خوزستان در حال حاضر با در نظر گرفتن بیمه شدگان ، مستمری بگیران و افراد تبعی و تحت پوشش ایشان ، ۶۲ درصد از جمعیت استان خوزستان را تحت پوشش دارد . اداره کل استان خوزستان دارای ۳۶ شعبه و ۲۱ کارگزاری و تعداد کارکنان شاغل در سازمان تامین اجتماعی خوزستان ۱۳۰۰ نفر می باشد که جوابگوی سه میلیون نفر افراد تحت پوشش تامین اجتماعی از جمعیت استان خوزستان هستند .
سید محمد مرعشی در ادامه ارائه گزارش به مدیر عامل سازمان افزود : اداره کل تامین اجتماعی خدمات غیر حضوری خود را با برپایی میز خدمت در مناطق محروم گسترش داده و به جای اینکه مردم به سازمان مراجعه نمایند ، ما به خدمت آنها رسیدیم و طرح های غیر حضوری را به ایشان معرفی نمودیم .
مرعشی سپس به ارائه گزارشی در خصوص مشکلات کارکنان و وضعیت بیمه شدگان در استان خوزستان پرداخت . در انتها سید محمد مرعشی از کارکنان سازمان تامین اجتماعی استان خوزستان که در شرایط شیوع بیماری کرونا با دل و جان در خدمت مردم خوزستان بودند ، تقدیر و تشکر کرد .
دراین جلسه مهرداد قریب معاون بیمه ای ، جمیل حق پرست معاون پشتیبانی ، دکتر امیر عباس منوچهری معاون درمان ، رضا معینی مدیر کل دفتر مدیر عامل ، حسن صیاد مدیر کل حراست و حسن ضابطی مدیرکل روابط عمومی نیز حضور داشتند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *