اخبار داغ

بازدید امام جمعه اندیمشک از شعبه تامین اجتماعی این شهر

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری آنزان آنلاین، حجت ‌الاسلام والمسلمین سیدکمال موسوی امام جمعه شهرستان اندیمشک از شعبه تامین اجتماعی این شهرستان بازدید کرد . محمد عسگری رئیس شعبه تامین اجتماعی شهرستان اندیمشک ضمن خوشامدگویی و معرفی کارکنان به تشریح فعالیت ها و مأموریت های سازمان تامین اجتماعی پرداخت […]

اشتراک گذاری
20 مهر 1400
147 بازدید
کد مطلب : 134946

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری آنزان آنلاین، حجت ‌الاسلام والمسلمین سیدکمال موسوی امام جمعه شهرستان اندیمشک از شعبه تامین اجتماعی این شهرستان بازدید کرد . محمد عسگری رئیس شعبه تامین اجتماعی شهرستان اندیمشک ضمن خوشامدگویی و معرفی کارکنان به تشریح فعالیت ها و مأموریت های سازمان تامین اجتماعی پرداخت و گزارشی از عملکرد شعبه به ایشان ارائه نمود.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی ضمن حضور در تمامی بخشها با مسئولین واحدها و کارکنان این شعبه دیدار و گفتگو نمود و از نحوه خدمات رسانی به بیمه شدگان و بازنشستگان و مستمری بگیران مطلع شدند ، ایشان خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی را در شهر یک هزار شهید بسیار چشمگیر دانست .
شعبه تامین اجتماعی شهرستان اندیمشک در سال ۱۳۵۱ تاسیس و در حال حاضر ۱۸ هزار نفر بیمه شده اجباری و بیش از ۶۸ هزار نفر بیمه شده اصلی و تبعی ، نزدیک به شش هزار نفر بازنشسته ، سه هزار نفر بازمانده و حدود ۲۳ هزار نفر مستمری بگیر اصلی و تبعی دارد .شعبه تامین اجتماعی اندیمشک ۵۲ درصد از جمعیت این شهرستان را تحت پوشش دارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *