اخبار داغ

تصمیمات شورای شهر مسجدسلیمان پیش صدور حکم شهردار هشیارانه باشد

در حالی که بیش از ۵۰ روز از انتخاب شهردار و معرفی سرپرست شهرداری مسجدسلیمان می گذرد، شنیده ها از انتخاب قریب الوقوع سرپرست جدید شهرداری حکایت دارد.این در حالی است که اعضای شورای شهر ششم آن گونه که می بایست پیگیری و رایزنی های مداوم برای تسریع در صدور حکم شهردار منتخب نداشته اند. […]

اشتراک گذاری
20 مهر 1400
99 بازدید
کد مطلب : 134970

در حالی که بیش از ۵۰ روز از انتخاب شهردار و معرفی سرپرست شهرداری مسجدسلیمان می گذرد، شنیده ها از انتخاب قریب الوقوع سرپرست جدید شهرداری حکایت دارد.
این در حالی است که اعضای شورای شهر ششم آن گونه که می بایست پیگیری و رایزنی های مداوم برای تسریع در صدور حکم شهردار منتخب نداشته اند. از طرفی زمزمه ها انتخاب عضو شورای شهر پنجم بعنوان سرپرست شهرداری، لغزش های شورا در مسیر پیش رو را بیشتر نموده است.
موضوعی که با توجه به سابقه نه چندان مثبت و اعتراضات مکرر شهروندان نسبت به عملکرد پرانتقاد شورای پیشین، نمی تواند انتخاب احتمالی سرپرست جدید را مطلوب جلوه نماید.

آن گونه که پیداست تصمیم شورای شهر برای انتخاب سرپرست جدید جدی است اما آیا بهتر نیست شورای شهر گزینه های مقبول و موجه را برای انتخاب سرپرست مورد بررسی قرار دهد؟
آیا چشم انداز اعضای شورای شهر تنها همین چندماه پیش روست و از تبعات و پیامدهای انتخاب سرپرست هراس ندارند؟
با این حال باید منتظر ماند و بخشی از عملکرد شورای ششم را به واسطه تعیین سرپرست شهرداری تا پیش ازصدور حکم شهردار منتخب مورد ارزیابی قرار داد. موضوعی که عیار شورای شهر را در ماه‌های ابتدایی فعالیت خود نمایان می سازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *