اخبار داغ

جریمه ۱۱ میلیارد ریالی برای فروش اجباری کالا در اهواز

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری آنزان آنلاین، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان از جریمه ۱۱ میلیارد ریالی برای فروش اجباری کالا خبر داد. نعمت الله بیرانوندی گفت: پس از ارسال گزارشی از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت در مورد فروش اجباری کالا  توسط یک شرکت در اهواز پرونده ای در […]

اشتراک گذاری
19 مهر 1400
81 بازدید
کد مطلب : 134933

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری آنزان آنلاین، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان از جریمه ۱۱ میلیارد ریالی برای فروش اجباری کالا خبر داد.

نعمت الله بیرانوندی گفت: پس از ارسال گزارشی از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت در مورد فروش اجباری کالا  توسط یک شرکت در اهواز پرونده ای در این رابطه تشکیل و به شعبه هفتم ارجاع شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان افزود: این شرکت اقدام به فروش اجباری کالا مانند: رب، تن ماهی، برنج و …. به همراه دیگر کالاها از جمله روغن می کرده که پس از احضار و  اخذ دفاعیات مدیر شرکت، وی را به مبلغ ۱۱ میلیارد و ۲۱۹ میلیون ریال محکوم کرد.وی در پایان خاطر نشان کرد: رای پس از رسیدگی توسط اجرای احکام تعزیرات حکومتی اهواز اجرا و میزان محکومیت متهم وصول شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *