اخبار داغ

شهردار و اعضای شورای شهر شوش با خانواده شهید عشایر دیدار کردند

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از آنزان آنلاین، به مناسبت فرارسیدن ۱۵ مهر روز ملی روستاوعشایر , مهندس حسینی شهردار شهرستان شوش به همراه جمعی از اعضای شورای شهر و مجمع خیرین مدرسه ساز این شهرستان با حضور در کانون اسکان عشایر غرب کرخه با خانواده شهید محمدامین قالبی حاجیوند دیدار […]

اشتراک گذاری
14 مهر 1400
87 بازدید
کد مطلب : 134910

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از آنزان آنلاین، به مناسبت فرارسیدن ۱۵ مهر روز ملی روستاوعشایر , مهندس حسینی شهردار شهرستان شوش به همراه جمعی از اعضای شورای شهر و مجمع خیرین مدرسه ساز این شهرستان با حضور در کانون اسکان عشایر غرب کرخه با خانواده شهید محمدامین قالبی حاجیوند دیدار کردند .

شهردار و اعضای شورای شهرستان شوش ضمن دیدار با خانواده شهید از وضعیت اسکان عشایر در کانون غرب کرخه بازدید بعمل اورده و از نزدیک با سران عشایر دیدار و گفتگو نمودند .

مهندس حسینی , شهردار شوش در این دیدار , عشایر را مرزداران میهن معرفی نموده و حضور آنها در منطقه عملیاتی غرب کرخه شهرستان شوش واقع در مرز ایران و عراق را ارزشمند و عامل افزایش امنیت مرزهای کشور دانستند.

مهندس محمد بهرامی آسترکی , معتمد عشایر شهرستان نیز متقابلا از خدمات ارزشمند شهردار و مجموعه شهرداری به جامعه عشایری شهرستان در سنوات گذشته تقدیر و تشکر بعمل آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *