اخبار داغ

تخریب مدرسه “ظفر” واقعیت دارد؟

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، شهردار منطقه یک همدان گفت: مدرسه ظفر توسط شهرداری تخریب نشده و توسط مالک تخریب شده و مالک از شهرداری هیچ‌گونه مجوزی برای تخریب دریافت نکرده است. مسعود دهبانی‌، در جلسه فوق‌العاده کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اینکه هنگام خاکبرداری سازمان پسماند شهرداری نسبت […]

اشتراک گذاری
13 مهر 1400
179 بازدید
کد مطلب : 134868

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، شهردار منطقه یک همدان گفت: مدرسه ظفر توسط شهرداری تخریب نشده و توسط مالک تخریب شده و مالک از شهرداری هیچ‌گونه مجوزی برای تخریب دریافت نکرده است.

مسعود دهبانی‌، در جلسه فوق‌العاده کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اینکه هنگام خاکبرداری سازمان پسماند شهرداری نسبت به تعطیلی کار اقدام کرده‌اند افزود: در سال‌های  ۸۹  و ۹۰ این ملک تغییر کاربری یافته و طبق مصوبات کمیسیون ماده ۵ از آموزشی به تجاری با رعایت تعریض معبر انجام شده است.

وی ادامه داد: در سال ۸۹ یک مصوبه و در سال ۹۰ نیز مصوبه‌ای دیگر تحت عنوان از تغییر کاربری مختلط به تجاری داشته که سازمان میراث فرهنگی نیز عضو این کمیسیون است.

شهردار منطقه یک همدان با اشاره به اینکه مدرسه ظفر متعلق به آموزش و پرورش است، تصریح کرد: این نهاد با رعایت بررسی اصلاحی به شخصی در عوض مطالبات خود واگذار شده است، از طرف دیگر مالک می‌گوید بنا را تخریب نکرده است و رفع خطر کرده و این اقدام را اینگونه استدلال می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *