اخبار داغ

شکستن رکورد ۱۷ ساله تولید در پتروشیمی بوعلی سینا/ شش‌ماهه طلایی «بوعلی» برای سهامداران با رسیدن به تولید ۱ میلیون تن محصول

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، رئیس بهره‌برداری شرکت پتروشیمی بوعلی سینا از شکسته شدن رکورد تولید ۱۷ ساله این شرکت در طی ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد. علیرضا قاسمی با اعلام این خبر اظهار داشت: طی ۶ ماهه نخست امسال، محصول برش سنگین نفتا با تولید نزدیک به ۲۶۲۰۰۰ تن، ۱۳۶ درصد برنامه […]

اشتراک گذاری
11 مهر 1400
124 بازدید
کد مطلب : 134721

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، رئیس بهره‌برداری شرکت پتروشیمی بوعلی سینا از شکسته شدن رکورد تولید ۱۷ ساله این شرکت در طی ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

علیرضا قاسمی با اعلام این خبر اظهار داشت: طی ۶ ماهه نخست امسال، محصول برش سنگین نفتا با تولید نزدیک به ۲۶۲۰۰۰ تن، ۱۳۶ درصد برنامه را محقق و نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۷۶ درصدی را ثبت کرده است.

وی افزود: در ادامه رکوردشکنی‌ها در این پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس، محصول استراتژیک بنزن بار دیگر با افزایش تولید چشمگیر همراه بوده و با تحقق ۱۳۰ درصدی برنامه طی شش ماهه نخست سال ۱۴۰۰، به ۵۴۰۰۰ تن رسیده که به معنای بی‌نیازی کشور از واردات و البته صادرات این محصول باارزش و خلق ارزشی دیگر برای کشور است.

رئیس بهره برداری این شرکت ادامه داد: تلاش کارکنان در بخش‌های مختلف منجر به افزایش ۷۶ درصدی محصول گازمایع نسبت به مدت مشابه سال قبل و تحقق ۱۰۶ درصدی محصول برش سبک نفتا طی این مدت شده است.

وی اضافه کرد: در محصول ریفرمیت نیز حجم تولید با افزایش بی‌سابقه و ثبت رکوردی بی‌نظیر در طول دوران فعالیت شرکت همراه بوده و در ۶ماهه منتهی به شهریور ۱۴۰۰، حدود ۴۰۳۰۰۰تن محصول تولید شده که ۲۰ درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل بوده است.

قاسمی در پایان تصریح کرد: طی ۶ماهه نخست سال ۱۴۰۰، مجموع تولیدات مجتمع بیش از ۳۰ درصد بیشتر از سال گذشته بوده و با تلاش شبانه روزی کارکنان، تولیدات منجر به تحقق ۱۱۶ درصد برنامه شده‌است که حاصل آن تولید حدود ۱۰۰۰۰۰۰ تن محصول می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *