اخبار داغ

برنامه دولت حل مشکلات ، رونق تولید و مانع زدایی ها است

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران گفت: تلاش وافری برای اجرایی شدن طرح طبقه بندی مشاغل پیمانکاری شرکت در راستای توجه ویژه به نیروهای خط مقدم تولید نفت صورت گرفت. دکتر حمید رضا گلپایگانی در نشست صمیمی با کارکنان ارکان ثالث پیرامون شفاف ‌سازی و رفع […]

اشتراک گذاری
11 مهر 1400
70 بازدید
کد مطلب : 134734

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران گفت:

تلاش وافری برای اجرایی شدن طرح طبقه بندی مشاغل پیمانکاری شرکت در راستای توجه ویژه به نیروهای خط مقدم تولید نفت صورت گرفت.

دکتر حمید رضا گلپایگانی در نشست صمیمی با کارکنان ارکان ثالث پیرامون شفاف ‌سازی و رفع ابهامات اجرای طرح طبقه بندی مشاغل پیمانکاری در شرکت، اظهار کرد:

در این طرح حقوق و مزایای همه کارکنان در سطوح مختلف عملیاتی، پشتیبانی و اداری افزایش داشته است .

برای تحقق این امر ماه ها و هزاران نفر ساعت وقت صرف شد و بخش های مرتبط با نظارت مستقیم مدیریت و در تعامل با شرکت ملی نفت ایران همت و مساعی خود را به کار بستند تا سمت و عناوین شغلی با مشاغل تعریف شده در طرح جامع وزارت نفت تطبیق و در مورد تعدادی از سمت های کلیدی عملیات اصلاحات لازم انجام شد تا حقوق و مزایای تمام سمت ها افزایش داشته باشد.

گلپایگانی در این نشست که با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور معاون مدیرعامل در عملیات حفاری، مشاور اجرایی مدیر عامل، مدیران خدمات ویژه، مالی، منابع انسانی، خدمات، سیالات، عملیات یک و دو و روسای حراست و روابط عمومی و نمایندگان کارکنان عملیات در بخش‌ ارکان ثالث شامل سمت‌ های عملیات حفاری، خدمات فنی و خدمات ویژه، خدمات غذایی برگزار شد، اظهار کرد:

در این ارتباط برای شفاف سازی و توجیه همکاران عملیاتی سیستم پاسخگویی ایجاد گردیده و در خصوص نحوه پرداخت طرح طبقه بندی برای نیروهای حجمی نیز نشست دیگری خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در بخش دیگری از سخنانش به جایگاه شرکت ملی حفاری ایران در صنعت نفت کشور اشاره کرد و افزود: برنامه های این شرکت بر مبنای اهداف و برنامه های وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران تبیین و برای تحقق برنامه ها عزم جدی و همت و تلاش مضاعف همه کارکنان در بخش های مختلف مورد انتظار است.

وی با اشاره به سیاست های دولت سیزدهم و وزارت نفت گفت: برنامه دولت حل مشکلات ، رونق تولید و مانع زدایی ها است، در همین راستا مدیران و مسئولان شرکت می بایست بیش از گذشته و در تعامل با بخش های مختلف شرکت و با روحیه انقلابی و کار جهادی نهایت مساعی خود را در جهت تحقق برنامه های صنعت نفت بکار گیرند و یکی از اولویت های برنامه های شرکت نشست با کارکنان، حل مشکلات آنان و ایجاد رضایت مندی است.

گلپایگانی فساد ستیزی را یادآور و با این توضیح که آینده شرکت را باید براساس ایجاد اعتماد و بر پایه عدالت مدیریت کنیم ، اظهار کرد: چالش هایی در شرکت وجود دارد که با تشکیل کار گروه های تخصصی و ارائه راهکارهای مناسب زمینه توسعه و اعتلای شرکت مهیا می شود.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به اقدامات به عمل آمده و در دست اجرا برای پرورش نیروهای متخصص با توجه به بازنشستگی نیروها در سال های پیش رو، افزود: در ماه های اخیر ۴۰۰ نفر از کارکنان برای آموزش ۲ تا ۴ ساله در سمت های حفار، سرحفار، گل شناس، برق، الکترونیک و مکانیک شناسایی و در برنامه آموزشی شرکت تعریف و تدوین شده است.

در ادامه این نشست که شش ساعت بی وقفه به طول انجامید مشاور اجرایی مدیر عامل، مدیران منابع انسانی، مالی، روسای حراست، مهندسی ساختار و کارشناسان واحد های اداری و مالی شرکت در باره اقدامات و فعالیت های به عمل آمده در زمینه اجرای طرح طبقه بندی مشاغل پیمانکاری توضیحاتی ارائه دادند و ۲۵ نفر از کارکنان به عنوان نمایندگان بخش های مختلف شرکت به صورت پرسش و پاسخ، سوالات، نظرات، پیشنهادات و… را طرح و پاسخ های خود را پیرامون ابهامات طرح طبقه بندی و سایر مسائل دریافت کردند.

در پایان جلسه دکتر گلپایگانی ضمن قدر دانی از تلاش مجموعه همکاران بر برنامه ریزی نشست با همکاران هر سه ماه یکبار ( دومین جلسه دهم دی ماه سال جاری) و برگزاری جلسات ماهیانه با نمایندگان کارکنان در بخش های مختلف تاکید کرد و گفت: بی تردید ایرادات و ابهامات طرح در رایزنی و تعامل با شرکت ملی نفت ایران پیگیری و برطرف می شود و نتایج آن در جلسه اتی با همکاران عزیز مطرح می گردد.

گفتنی است نشست مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران پیرامون طرح طبقه بندی مشاغل ویژه کارکنان حجمی نیز تاریخ ۱۸ مهرماه جاری برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *