اخبار داغ

پهپاد رژیم صهیونیستی از طریق آذربایجان وارد ایران شده بود

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، مصطفی خوش‌چشم، کارشناس مسائل بین‌الملل در گفت‌وگوی برنامه جهان آرا که با موضوع متن و حاشیه تحولات مرزی شمال غرب ایران، شنبه شب برگزار شد اظهار داشت: پیش از جنگ اخیر قره‌باغ، بی انفعالی در دیپلماسی خارجی ما مشهود بود. در جنگ گذشته، اگر ایران مقتدر نظامی نبود، آذربایجان […]

اشتراک گذاری
11 مهر 1400
154 بازدید
کد مطلب : 134718

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، مصطفی خوش‌چشم، کارشناس مسائل بین‌الملل در گفت‌وگوی برنامه جهان آرا که با موضوع متن و حاشیه تحولات مرزی شمال غرب ایران، شنبه شب برگزار شد اظهار داشت:

پیش از جنگ اخیر قره‌باغ، بی انفعالی در دیپلماسی خارجی ما مشهود بود.

در جنگ گذشته، اگر ایران مقتدر نظامی نبود، آذربایجان باقی نمی‌ماند و ارمنستان کاملا پیشروی می‌کرد. حالا نبینید چند تا پهپاد و سلاح از اسرائیل گرفته‌اند و حرف‌هایی می‌زنند.

پشت پرده حضور اسرائیل و CIA در آذربایجان

مصطفی خوش چشم گفت:

اسرائیل و CIA به دنبال قطع کریدورهای ارتباطی و ترانزیتی ایران هستند، تغییر معادلات منطقه‌ای در قره‌باغ با همین هدف صورت گرفته است. بهترین مسیر ایجاد کریدوری است که کاملا در ارمنستان وجود خواهد داشت و ارتباطی با آذربایجان ندارد.

کارشناس مسائل بین‌الملل در گفت‌وگوی برنامه شنبه شب جهان آرا:

در جنگ اخیر قره‌باغ، ایران کمک شایانی به آذربایجان کرد ولی آنها با وجود این همه حمایت، در ترانزیت کالا از ایران ایجاد اختلال می‌کنند.

به گفته او، سیاست‌ورزی اردوغان این است که گاهی به نعل می‌زند گاهی به میخ، بنابراین بعید است جاده ابریشم جایگزین ایران را با چین ببندد.

پهپاد رژیم صهیونیستی از طریق آذربایجان وارد ایران شده بود

مصطفی خوش‌چشم در برنامه جهان آرا بیان کرد:

صهیونیست‌ها بارها از پایگاهشان در آذربایجان، پهپاد به ایران فرستادند که یک بار نوع هرمس را در داخل ایران زدیم.

وی همچنین گفت: عملیات سرقت اسناد هسته‌ای هم از همین مسیر انجام شد ولی در عین حال ایران همیشه سعی کرده از طریق دیپلماسی مشکل را حل کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *