اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز: از مسئولان استانی انتظار میرود تا در تجهیز سازمان آتش نشانی کمک کنند

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به اهمیت تجهیز سازمان آتش‌نشانی به خصوص در حوادث ساختمان های بلند مرتبه، گفت: زمانی که حادثه ای در ساختمانی بلند مرتبه اتفاق بیافتد و نتوانیم آن طور که باید آن حادثه را مهار کنیم به اهمیت این موضوع پی برده و به همین دلیل از مسئولان استانی […]

اشتراک گذاری
08 مهر 1400
89 بازدید
کد مطلب : 134707

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به اهمیت تجهیز سازمان آتش‌نشانی به خصوص در حوادث ساختمان های بلند مرتبه، گفت: زمانی که حادثه ای در ساختمانی بلند مرتبه اتفاق بیافتد و نتوانیم آن طور که باید آن حادثه را مهار کنیم به اهمیت این موضوع پی برده و به همین دلیل از مسئولان استانی انتظار می‌رود تا در تجهیز سازمان آتش نشانی حمایت لازم را داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهررئیس شورای اسلامی شهر اهواز: از مسئولان استانی انتظار میرود تا در تجهیز سازمان آتش نشانی کمک کنند  سیاوش محمودی رئیس شورای اسلامی شهر اهواز در آیین رو نمایی از ۷ خودرو آتش نشانی و بزرگداشت مقام آتش نشان که روز چهارشنبه ۷ مهر ماه در یکی از ایستگاه های آتش نشانی برگزار شد، اظهار داشت: در ایام دفاع مقدس هستیم که مصادف شده با روز آتش نشان و همچنین تقریبا مقارن است با شهادت نوجوان فداکار علی لندی، که همه باهم یادآور صفاتی همچون ایثار و فداکاری و از خودگذشتگی است.

وی از اقدمات انجام شده در سازمان آتش نشانی نام برد و افزود: کارهای خوبی در آتش نشانی انجام شده اما همچنان نیاز به تجهیزات در کلانشهر اهواز بحثی جدی است که به صورت جزئی تر مساله حوادث در ساختمان های بلند مرتبه و کنترل حریق در این اماکن مهم ترین نیاز فعلی در این حوزه است.

محمودی اضافه کرد: زمانی که حادثه ای بزرگ در یکی از ساختمان های بلند مرتبه رخ دهد و نتوانیم آن گونه که باید آتش را مهار کنیم، آن زمان به مساله مهم ساختمان های مرتفع پی میبریم و در این راستا از مسئولین استانی انتظار می رود تا در تامین تجهیزات مورد نیاز سازمان آتش نشانی شهرداری اهواز حمایت لازم را داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز همچنین بر مساله آموزش و پیشگیری تاکید کرد و گفت: رونمایی از کتاب آموزش حریق که امروز انجام شد اقدامی شایسته است اما به توجه بیشتر و اقدامات گسترده در حوزه آموزش و پیشگیری برای تمام سنین نیاز داریم تا بتوانیم از بخش عمده حوادث جلوگیری کنیم.

محمودی به فداکاری شهید علی لندی اشاره داشت و فداکاری این نوجوان را با شهید بهنام محمدی و شهید حسین فهمیده مقایسه کرد و گفت: این مساله به ما نشان داد که خدمت در آتش نشانی تا چه اندازه با ارزش است.

همچنین در این مراسم رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ضمن تبریک به مناسبت روز آتش‌نشان، یاد و خاطره شهدای آتش‌نشان حادثه پالایشگاه آبادان را گرامی داشت و بر تداوم راه شهدا تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *