اخبار داغ

گزارش‌هایی از دولت تدبیر در تامین واکسن روی میز مجلس

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، حسینعلی حاجی دلیگانی، با اشاره به تسریع در روند واکسیناسیون کرونا با آغاز به کار دولت سیزدهم، گفت: اقدامات جهادی رئیس جمهور و دولت سیزدهم باعث شد که واردات واکسن کرونا به کشورمان افزایش پیدا کند و فرایند واکسیناسیون تسریع یابد. برخلاف ادعای برخی از شخصیت‌های اصلاح‌طلب، افزایش واردات […]

اشتراک گذاری
06 مهر 1400
187 بازدید
کد مطلب : 134418

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، حسینعلی حاجی دلیگانی، با اشاره به تسریع در روند واکسیناسیون کرونا با آغاز به کار دولت سیزدهم، گفت:

اقدامات جهادی رئیس جمهور و دولت سیزدهم باعث شد که واردات واکسن کرونا به کشورمان افزایش پیدا کند و فرایند واکسیناسیون تسریع یابد.

برخلاف ادعای برخی از شخصیت‌های اصلاح‌طلب، افزایش واردات واکسن کرونا هیچ ربطی به اقدامات دولت روحانی ندارد.

دولت روحانی اراده جدی و توان لازم برای فراهم کردن واکسن کرونا را نداشت و اگر آنان توانایی انجام واکسیناسیون را داشتند، لحظه‌ای دریغ نمی‌کردند و نمی‌گذاشتند که این کار مهم، به دولت سیزدهم محول شود.

گزارش‌هایی به دست ما رسیده است که نشان می‌دهد دولت روحانی در تأمین دارو و واکسن کرونا سو مدیریت و قصور داشته است و قطعاً ما گزارش ترک فعل دولت سابق در این زمینه را مورد بررسی دقیق و کارشناسی قرار می‌دهیم تا با متخلفان برخورد جدی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *