اخبار داغ

ما در اندازه‌ای که باید نگران هستیم، نه بیشتر نه کمتر

تکرار ادعای نگرانی مدیرکل آژانس درباره برنامه هسته‌ای ایران. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، رفائل گروسی مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که اخیرا ادعا کرده ایران به تفاهم دو هفته پیش با این نهاد متعهد نبوده و مانع تعویض کارت حافظه دوربین‌ها در مجتمع تسای کرج شده، بار دیگر گفت: ما در اندازه‌ای […]

اشتراک گذاری
06 مهر 1400
145 بازدید
کد مطلب : 134506

تکرار ادعای نگرانی مدیرکل آژانس درباره برنامه هسته‌ای ایران.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، رفائل گروسی مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که اخیرا ادعا کرده ایران به تفاهم دو هفته پیش با این نهاد متعهد نبوده و مانع تعویض کارت حافظه دوربین‌ها در مجتمع تسای کرج شده، بار دیگر گفت:

ما در اندازه‌ای که باید نگران هستیم، نه بیشتر نه کمتر.

ما در ایران دفتر داریم و از مراکز اتمی (در این کشور) بازرسی می‌کنیم. این مساله به طور موازی و یا به تعبیر دیگر با احتمال بازگشت به توافق معروف هسته ایران (برجام) که در سال ۲۰۱۵ امضا و آمریکا در سال ۲۰۱۸ از آن خارج شد، عمیقا مرتبط است.

ایران از ۲۰ تا ۲۲ سپتامبر (۲۹ الی ۳۱ شهریور) به بازرسان آژانس اجازه سرویس تجهیزات نظارتی و جایگزینی کارت حافظه دوربین‌ها در تمام محل‌های ضروری در ایران به جز کارگاه تولید قطعات سانتریفیوژ در مجموعه تسای کرج را داده است.

مدیرکل آژانس مدعی است رفتار ایران مغایر با تفاهم دو هفته پیش میان دو طرف است، اما ایران تاکید دارد که مساله دوربین‌های کرج فراتر از تفاهمات حاصله در بیانیه مشترک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *