اخبار داغ

سرپرست آموزش و پرورش برای دیدار با خانواده شهید علی لندی وارد خوزستان شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از خوزتاب، علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش صبح امروز دوشنبه ۵ مهرماه ۱۴۰۰ وارد اهواز شد. کاظمی در سفر یک روزه خود به خوزستان با خانواده شهید دانش آموز علی لندی دیدار خواهد کرد و در ادامه نیز با حضور بر مزار پاک این […]

اشتراک گذاری
05 مهر 1400
114 بازدید
کد مطلب : 134360

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از خوزتاب، علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش صبح امروز دوشنبه ۵ مهرماه ۱۴۰۰ وارد اهواز شد.

کاظمی در سفر یک روزه خود به خوزستان با خانواده شهید دانش آموز علی لندی دیدار خواهد کرد و در ادامه نیز با حضور بر مزار پاک این شهید فداکار و قهرمان ملی به مقام والای وی ادای احترام خواهد کرد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در اهواز:شهید لندی یاد و خاطره شهید فهمیده و ۳۶ هزار دانش آموز شهید را زنده کرد،اقدام فداکارانه شهید لندی تجلی بالاترین شاخصه های فرهنگی یک ملت است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به جایگاه شهید لندی در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید فهمیده و ۳۶ هزار دانش آموز شهید؛ بیان کرد: ایثار شهید لندی در راه نجات هموطنانش تجلی بالاترین شاخصه های فرهنگی ملت ایران است.

علیرضا کاظمی اظهار کرد: دانش آموز شهید لندی ادامه دهنده راه شهید فهمیده و ۳۶ هزار دانش آموز شهید ایران اسلامی بود و به تعبیر ریاست محترم جمهور یک الگوی برجسته در کشور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *