اخبار داغ

با انتشار افکار صحیح در فضای مجازی به معنای واقعی کلمه جهاد کنید

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، مراسم اربعین حسینی با حضور رهبر انقلاب اسلامی و صرفاً با حضور جمعی از نمایندگان هیئت‌های دانشجویی در دانشگاه تهران برگزار شد. بر اساس شیوه‌‌نامه‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، مراسم امسال به صورت ارتباط تصویری برگزار شد. رهبر انقلاب، در پایان مراسم عزاداری روز اربعین حسینی(ع) فرمودند: […]

اشتراک گذاری
05 مهر 1400
161 بازدید
کد مطلب : 134351

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، مراسم اربعین حسینی با حضور رهبر انقلاب اسلامی و صرفاً با حضور جمعی از نمایندگان هیئت‌های دانشجویی در دانشگاه تهران برگزار شد.

بر اساس شیوه‌‌نامه‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، مراسم امسال به صورت ارتباط تصویری برگزار شد.

رهبر انقلاب، در پایان مراسم عزاداری روز اربعین حسینی(ع) فرمودند:

این ۴۰ روز عاشورا تا اربعین یکی از مقاطع مهم تاریخ اسلام است. اگر روز عاشورا اوج مجاهدت همراه با فداکاری بود، این چهل روز اوج مجاهدت همراه با تبیین و افشاگری و توضیح بود.

این حرکت عظیم خاندان پیامبر بود که توانست حادثه کربلا را ماندگار کند. این تبیین مکمل آن فداکاری بود؛ شما دانشجویان عزیز هم به مسئله تبیین اهمیت بدهید.

خیلی از حقایق هست که باید تبیین شود و در ابهام نگهداشتن افکار مردم در قبال آن مسئله، گمراه‌ کننده است. این حرکت تبیین، خنثی کننده آن است.

هرکدام از شما دانشجویان به عنوان یک وظیفه مثل یک چراغ دور خود را روشن کنید.

با انتشار افکار صحیح در فضای مجازی به معنای واقعی کلمه جهاد کنید

آیت الله خامنه‌ای ظهر امروز خطاب به دانشجویان:

شما امروز در فضای مجازی می‌توانید افکار درست و صحیح را منتشر کنید و به مسائل پاسخ دهید و می‌توانید به معنای واقعی کلمه جهاد کنید.

البته اصل قطعی در این باب پیروی از شیوه‌ی اخلاقی است. باید از این کاری که بعضی افراد با دشنام و فریب و دروغ دربرابر افکار عمومی مواجه می‌شوند، اجتناب کرد.

باید منطق را به اخلاق مزیّن کرد حقایق را منتشر کرد. امروز همه باید در این میدان حرکت کنیم.

با معارف حسینی خواهید توانست کشور را به قله‌های سعادت معنوی و مادی برسانید

رهبر انقلاب اسلامی اظهار کردند:

جوانهای ما امروز مجهز به فکر و معنویت و آگاهی‌های فراوان هستند. خودتان را آماده کنید که در میدان تبیین و افشاگری یعنی راهی که زینب کبری در این چهل روز طی کرد، وارد شوید.

راه امام حسین(ع) راه شیرین و موفقی است که به نتیجه قطعی می‌رسد. با استفاده از معارف حسینی خواهید توانست کشور را به قله‌های سعادت معنوی و مادی برسانید؛ راه این است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *