اخبار داغ

مدارس از آبان ماه به تدریج حضوری خواهند شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز به نقل از بتاب نیوز، استاندار خوزستان با درخواست از مردم استان برای انجام واکسیناسیون گفت: اگر همه افراد جامعه برای واکسیناسیون اقدام کنند تمامی فعالیت ها به حالت عادی بر می گردد. صادق خلیلیان شنبه در آیین نواختن زنگ بازگشایی مدارس در دبیرستان دخترانه بقیه اله منطقه عین […]

اشتراک گذاری
03 مهر 1400
279 بازدید
کد مطلب : 134174

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز به نقل از بتاب نیوز، استاندار خوزستان با درخواست از مردم استان برای انجام واکسیناسیون گفت: اگر همه افراد جامعه برای واکسیناسیون اقدام کنند تمامی فعالیت ها به حالت عادی بر می گردد.

صادق خلیلیان شنبه در آیین نواختن زنگ بازگشایی مدارس در دبیرستان دخترانه بقیه اله منطقه عین ۲ اهواز با اشاره به اینکه با مهار کرونا شرایط برای برگزاری حضوری کلاس های درس مهیا می شود بیان کرد: با انجام کامل واکسیناسیون امید است فعالیت مدارس از آبان ماه حضوری شود.

وی با اشاره به اینکه آغاز ماه مهر همانند فصل بهار برای تعلیم و تربیت است گفت: تعلیم و تربیت زیربنای توسعه هر کشور است.در توسعه همه جانبه مواردی چون توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی باهم در یک راستا است و زیر بنای توسعه کشور فرهنگ است.

استاندار خوزستان در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس هر ساله با گرامیداشت هفته دفاع مقدس پیوند خورده است گفت: در دفاع مقدس دانش آموزان و معلم ها همپای سایر اقشار جامعه برای دفاع از دین و میهن اسلامی به پا خواستند.

وی با بیان اینکه در همین مدارس اهواز دوران آموزشی خود را سپری کرده ام اظهار داشت:هیچگاه در دوران دانش آموزی فکر نمی کردم روزی به عنوان استاندار برای آغاز سال تحصیلی حضور یابم. در مدارس افراد موفق برای کشور رشد می کنند و باید قدر این کلاس ها را دانست.

خلیلیان با اشاره به نقش معلم ها در آینده کشور افزود: همه ما مدیون معلم ها هستیم و دانش آموزان باید متوجه باشند که آینده این کشور متعلق به آن ها است و مسیر توسعه این کشور با حضور آن ها طی می شود لذا باید با جدیت درس بخوانند تا موفق شوند.جمعیت دانش آموزی خوزستان یک میلیون ۱۳۰ هزار نفر است که در ۱۰ هزار مدرسه دولتی و غیر دولتی درس می خوانند.

با شیوع کرونا و تعطیلی مدارس ،کلاس های آموزشی به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار می شود. طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش با پوشش حداکثری واکسیناسیون ،مدارس از آبان ماه به تدریج حضوری خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *