اخبار داغ

ارتقای کیفی و کمی آب خوزستان در دستور کار قرار گیرد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از امید خوزستان، وزیر نیرو در خصوص وضعیت آب در خوزستان، با بیان اینکه ارتقای کیفیت و کمیت آب در خوزستان باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: باید تلاش کنیم تا خوزستان از شش ماهه دوم سال، بدون هیچ مشکلی در تامین آب گذر کند. […]

اشتراک گذاری
03 مهر 1400
127 بازدید
کد مطلب : 134140

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از امید خوزستان، وزیر نیرو در خصوص وضعیت آب در خوزستان، با بیان اینکه ارتقای کیفیت و کمیت آب در خوزستان باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: باید تلاش کنیم تا خوزستان از شش ماهه دوم سال، بدون هیچ مشکلی در تامین آب گذر کند.

علی‌اکبر محرابیان در جلسه بررسی پروژه‌های خوزستان که امروز، سوم مهرماه در اهواز برگزار شد، به صورت ویدئو کنفرانس اظهار کرد: اقداماتی که ظرف مدت یک ماه اخیر در بحث حل مساله فاضلاب اهواز پیش از آغاز فصل بارندگی‌ها انجام شده، اقدامات و شروع خوبی است.

وی افزود: اگر بخواهیم مساله فاضلاب اهواز را حل کنیم، باید اقدامات بسیار گسترده‌تری را برای حل این مساله انجام دهیم.

وزیر نیرو با بیان اینکه برای حل مشکل فاضلاب در اهواز باید در جبهه‌های کاری بیشتری کار کنیم، گفت: گزارش‌های متعددی دریافت کرده‌ام که در برخی از نقاط اهواز در شرایط فعلی که حتی بارندگی نداشته‌ایم، فاضلاب مشکل دارد.

محرابیان ادامه داد: باید نقاط مشکل‌دار فاضلاب اهواز در شرایط فعلی، شرایط بارشی و در همه شرایط، شناسایی شوند و برای حل این مشکل در شرایط مختلف، برنامه‌ریزی شود.

وی با بیان اینکه مشکل اعتباری برای حل مساله فاضلاب اهواز نداریم، گفت: موضوعات مالی قرارگاه خاتم در بحث اجرای طرح‌های فاضلاب را از طریق روش‌های مختلف حل خواهیم کرد و جای نگرانی نیست.

وزیر نیرو با تاکید بر سرعت بخشیدن به اجرای پروژه‌های فاضلاب در اهواز تصریح کرد: در شرایط عادی نیازی به ترک تشریفات طرح‌ها نیست اما در زمانی که نیاز به سرعت بخشی در اجرای طرح است، می‌توان از ترک تشریفات استفاده کرد و در این زمینه اختیارات استان را افزایش خواهیم داد.

محرابیان در خصوص وضعیت آب در خوزستان، با بیان اینکه ارتقای کیفیت و کمیت آب در خوزستان باید در دستور کار قرار گیرد، افزود: باید تلاش کنیم تا خوزستان بدون هیچ مشکلی در تامین آب از شش ماهه دوم سال گذر کند و شخصا نیز برای پیگیری این مسایل به خوزستان سفر خواهم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *