اخبار داغ

دستگیری اعضای باند قاچاق سلاح در اهواز

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از هما خوزستان، فرمانده انتظامی خوزستان از شناسایی و دستگیری اعضای باند قاچاق سلاح در اهواز خبر داد. سردار سید محمد صالحی اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و تداوم اجرای طرح‌های جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز و برخورد قاطعانه با قاچاقچیان، ماموران پلیس امنیت […]

اشتراک گذاری
02 مهر 1400
122 بازدید
کد مطلب : 134028

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از هما خوزستان، فرمانده انتظامی خوزستان از شناسایی و دستگیری اعضای باند قاچاق سلاح در اهواز خبر داد.

سردار سید محمد صالحی اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و تداوم اجرای طرح‌های جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز و برخورد قاطعانه با قاچاقچیان، ماموران پلیس امنیت عمومی خوزستان با اشرافیت و رصد اطلاعاتی اعضای باند قاچاق سلاح و مهمات را در شهرستان اهواز شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با رصد دقیق اطلاعاتی، دو نفر از عناصر اصلی قاچاق سلاح و مهمات را در شهرستان اهواز شناسایی و در عملیاتی در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه و خودروی متهمان، هشت قبضه سلاح جنگی کلاشینکف و ۵۰ عدد فشنگ کلت کشف شد.

سردار صالحی با بیان اینکه در این ارتباط دو عضو اصلی باند دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شد، افزود: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با فرد و یا افرادی که قصد خدشه‌دار کردن آن را داشته باشند، با اقتدار برخورد خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *