اخبار داغ

خزعلی با بانوان کارآفرین خوزستانی دیدار کرد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، انسیه خزعلی در پی سفر به استان خوزستان و دیدار با مسئولان و جامعه بانوان دیداری با جمعی از بانوان نخبه، ورزشکار و کارآفرین استان داشتند. انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده دولت سیزدهم، شامگاه چهارشنبه در دیدار با تعدادی از زنان کارآفرین موفق خوزستان در سالن شهید […]

اشتراک گذاری
02 مهر 1400
135 بازدید
کد مطلب : 134016

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، انسیه خزعلی در پی سفر به استان خوزستان و دیدار با مسئولان و جامعه بانوان دیداری با جمعی از بانوان نخبه، ورزشکار و کارآفرین استان داشتند.

انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده دولت سیزدهم، شامگاه چهارشنبه در دیدار با تعدادی از زنان کارآفرین موفق خوزستان در سالن شهید رجایی استانداری بیان کرد: باید ابتدا شرایط اقتصادی را در کشور بهبود بخشیم تا بدنبال آن بتوانیم فعالیت های فرهنگی انجام دهیم و آسیب های فرهنگی و اجتماعی را در کشور برطرف نماییم.

وی با تاکید بر لزوم اجرای عدالت در جامعه گفت: نباید فکر مردم در گیر نیازهای اولیه باشد و به همین منظور اشتغالزایی از اهمیت بالایی برخوردار است تا مردم دغدغه اقتصادی و معیشتی نداشته باشند.

خزعلی ادامه داد: یکی از اهداف دولت این است که طی چهار سال آینده آرمان های دولت که اصلی ترین آن اجرای عدالت هست را محقق شود.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: سال های قبل ازانقلاب در خدمت خوزستان بودم و از مهمان نوازی، مقاومت و حماسه آفرینی خوزستانی ها بهره بردم و دوست داشتم که دوباره در این استان حضور پیدا کنم.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده ادامه داد: خوزستان محروم نیست بلکه مقاوم و صبور است و در هشت سال دفاع مقدس این موضوع ثابت شده است .

وی گفت: چند سال است که مهمترین و مجاهدانه ترین کار را کارآفرینی می دانم و بعد از ریاست دانشگاه فقط ایجاد کار را برای جوانان پذیرفتم چون اکنون جهادی بالاتر از این نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *