اخبار داغ

پیام روابط عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان خوزستان به‌مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از جهان اخبار نیوز، روابط عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان خوزستان به‌مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد. باسمه تعالی «هفته جنگ هفته افتخار است، هفته مقدس است، در حقیقت جشن است، عید است و یک بزرگداشتی[است] از روحیه مردم، ایثار مردم و […]

اشتراک گذاری
31 شهریور 1400
50 بازدید
کد مطلب : 133879

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از جهان اخبار نیوز، روابط عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان خوزستان به‌مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

باسمه تعالی

«هفته جنگ هفته افتخار است، هفته مقدس است، در حقیقت جشن است، عید است و یک بزرگداشتی[است] از روحیه مردم، ایثار مردم و مقاومت مقدس و دفاع مقدس.(رهبر معظم انقلاب)»

دفاع مقدس، اسلام را احیا کرد؛ اسلامی که در گذر زمان همواره مورد بی‌مهری‌های ظلمت‌پیشگان واقع شده بود و به جای حق و حقیقت، کفر و ضلال حکمرانی می‌کرد؛ یکباره از مظلومیت رهایی یافت و با حرکتی انقلابی، اسلام انقلابی و اصیل تبلوّر دوباره یافت.
ایران هرگز به منظور فزون‌خواهی و قدرت‌طلبی وارد عرصه جنگ نشد، بلکه روحیه حمیت و غیرت فرزندان این آب و خاک بود که به تأسی از مولا و سالارشان حضرت حسین بن علی(ع) در تحقق شعار «هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّه» کوشیدند تا هرگز تسلیم ننگ و ذلّت و زبونی نشوند و از کیان و حیثیت اعتقادی خود دفاع کنند.
در دفاع مقدس جوانان و رزمندگان اسلام با از خودگذشتی‌ها و ایثارگری‌های خود، آیین و مرامی را بنیان نهادند که ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی ارزشی و ارزشی فرهنگی همه جریان‌ها و مسائل دیگر را تحت‌الشعاع قرار داده. دفاع مقدس زمینه‌ساز فرهنگ مقدسی شد که طریق اتصال به ملکوت را هموار کرد.
هفته دفاع مقدس را گرامی می‌داریم.

روابط عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان خوزستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *