اخبار داغ

بازتاب سخنان سید ابراهیم رئیسی در جهان

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سخنان سید ابراهیم رئیسی در آغاز هفتاد و ششمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل بیان شد، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های مطرح جهان داشت. خبرگزاری رویترز این بخش از سخنان ریاست جمهوری که “ایران خواهان مذاکرات هسته‌ای است که منجر به لغو تحریم های آمریکا شود” را محور گزارش خود […]

اشتراک گذاری
31 شهریور 1400
175 بازدید
کد مطلب : 133896

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سخنان سید ابراهیم رئیسی در آغاز هفتاد و ششمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل بیان شد، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های مطرح جهان داشت.

خبرگزاری رویترز این بخش از سخنان ریاست جمهوری که “ایران خواهان مذاکرات هسته‌ای است که منجر به لغو تحریم های آمریکا شود” را محور گزارش خود قرار داد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس: رییس‌جمهوری ایران در نخستین سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل به شدت از سیاست های آمریکا انتقاد کرد و گفت که تحریم روش جدید آمریکا برای جنگ با ملت‌هاست.

تارنمای شبکه بلومبرگ: رئیس‌جمهوری ایران تحریم‌ها علیه تهران را تسلیحات جدید جنگی آمریکا توصیف کرد.

رادیو فرانسه: آیت الله ابراهیم رئیسی در سخنان خود تاکید کرد که «سیاست راهبردی جمهوری اسلامی ایران، حرمت تولید، ‌ساخت و انباشت سلاح اتمی است و سلاح اتمی هیچ جایگاهی در دکترین دفاعی و بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران ندارد.

روزنامه لوفیگارو: ایران در جریان تداوم مذاکرات هسته‌ای گفت‌وگویی را مفید می‌داند که نتیجه آن لغو تحریم‌های ظالمانه باشد.

روزنامه کانادایی لاپرس نوشت: ابراهیم رییسی رییس جمهوری ایران برای تداوم روند مذاکرات وین برای احیای توافق هسته ای ۲۰۱۵ (برجام) اعلام آمادگی کرده است اما وی تاکید کرد «هدف نهایی این مذاکرات باید لغو همه تحریم‌های ظالمانه علیه اقتصاد ایران باشد.

خبرگزاری افه اسپانیا در گزارشی نوشت: رییس‌جمهوری ایران اطمینان داد هژمونی جهانی آمریکا شکست خورده است، همانطور که این امر با خروج از افغانستان و یا حمله به کنگره در ژانویه گذشته نشان داده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *