اخبار داغ

۵۰۰ ویژه برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در دزفول اجرا می شود /شرکت ۳۵۰۰ بسیجی در طرح شهید سلیمانی

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از دزآفاق، سرهنگ پاسدار محمدرضا لیلی زاده پیش از ظهر امروز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته دفاع مقدس در محل سپاه ناحیه دزفول برگزار شد، اظهار کرد: این ۵۰۰ برنامه توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج و […]

اشتراک گذاری
30 شهریور 1400
84 بازدید
کد مطلب : 133781

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از دزآفاق، سرهنگ پاسدار محمدرضا لیلی زاده پیش از ظهر امروز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته دفاع مقدس در محل سپاه ناحیه دزفول برگزار شد، اظهار کرد: این ۵۰۰ برنامه توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج و با همکاری تمام دستگاه ها از جمله فرمانداری، شهرداری و باغ موزه فرهنگی دفاع مقدس برگزار خواهند شد.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا تمام برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با رعایت صحیح پروتکل های بهداشتی اجرا خواهند شد ضمن اینکه با توجه به در پیش بودن ایام اربعین حسینی، برنامه ها به گونه ای طراحی شده که علاوه بر هفته دفاع مقدس، اربعین حسینی را نیز پوشش دهند.

فرمانده سپاه ناحیه دزفول از اهدای یکهزار بسته معیشتی و دو هزار بسته بهداشتی اعم از ماسک و الکل به مناسبت هفته دفاع مقدس بین نیازمندان در مناطق محروم خبر داد و تصریح کرد: به مناسبت این هفته میز خدمت با حضور مسئولان شهرستان در مناطق کم برخوردار برپا خواهد شد تا معضلات و مشکلات مردم از نزدیک بررسی و اقدامات لازم برای رفع آنها انجام شود. فرماندار شهرستان نیز به صورت جدی به این طرح ورود کرده است.

سرهنگ لیلی زاده با بیان اینکه به مناسبت هفته دفاع مقدس ۳۰ سری جهیزیه با همکاری نیکوکاران، بسیج سازندگی و حوزه مقاومت حمزه سیدالشهدا به زوج های نیازمند اهدا خواهد شد، گفت: امروز همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

وی عنوان کرد: رونمایی از چند کتب ویژه دفاع مقدس، فضاسازی گسترده در محیط شهری و فضای مجازی، ویزیت رایگان مردم در درمانگاه امام جعفرصادق (ع) در تاریخ سوم مهرماه، پخت غذا و نان و توزیع آنها بین نیازمندان توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت، برگزاری اردوهای جهادی، رنگ آمیزی تعدادی مدرسه با همکاری بسیج سازندگی، اهدای کیف و لوازم تحریر به دانش آموزان نیازمند، دیدار با خانواده معظم شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و شهدای رژه ۳۱ شهریور ۱۳۹۷، نواختن زنگ ایثار و مقاومت به صورت مجازی و حضوری، برگزاری نمایشگاه های عکس، پوستر و المان در تمام پایگاه های بسیج، برگزاری برنامه روضه الشهدا به منظور روضه خوانی در کنار درب منزل شهدا، برگزاری نشست های بصیرتی، برگزاری یادواره های شهدا، قدردانی و تجلیل از کادردرمان، برپایی یک موکب بزرگ در میدان یعقوب لیث با همکاری شهرداری به منظور توزیع غذا و بسته های بهداشتی به مدت ۷ روز، اعزام اکیپ های بهداشتی به مناطق محروم، تعمیر و تحویل ۳ باب خانه محروم به همت بسیج سازندگی از دیگر برنامه های سپاه ناحیه دزفول به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه ناحیه دزفول با اشاره به برگزاری جشنواره مسابقات فرهنگی با موضوع نقاشی، طراحی و شعر ویژه کودکان و نوجوانان به منظور آشنایی آنها با رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس، عنوان کرد: جشنواره مسابقات ورزشی با همکاری شهرداری در بوستان بعثت برگزار خواهد شد که این مسابقات در تاریخ ۳۱ شهریور ویژه برادران و سوم مهر ویژه خواهران خواهد بود.

سرهنگ لیلی زاده یادآور شد: پویش نذر نفس دیگر برنامه ای است که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس اجرا خواهد شد. در راستای این طرح تعدادی کپسول اکسیژن خریداری شده که توسط نیروهای حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج به بیماران نیازمند کرونایی به صورت امانت داده می شود و پس از بهبود بیماران نیازمند، کپسول های اکسیژن به بیماران نیازمند دیگری امانت داده می شوند.

فرمانده سپاه ناحیه دزفول در ادامه گفت: در شش ماه نخست سال جاری ۵۵ باب منزل مسکونی توسط گروه های جهادی احداث و یا تعمیر شده و دو باب خانه عالم نیز در روستاهای خیبر و بندبال احداث شده است.

سرهنگ لیلی زاده از احداث یک زمین ورزشی در منطقه حسن آقای شهیون، کمک به تعمیر ۳ باب مدرسه در کوی پیام نور و مدرس و اعزام پنج اکیپ پزشکی شامل پزشک عمومی، ماما، دکتر قلب، دکتر دندانپزشک و… به مناطق محروم طی شش ماه نخست سال جاری توسط سپاه ناحیه دزفول خبر داد و افزود: بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از نیروهای بسیجی شهرستان در طرح شهید سلیمانی ویژه همه گیری بیماری کرونا شرکت کرده اند.

وی بیان کرد: در این مدت همچنین ۳۷۲ هزار قرص نان در قالب کوپن، ۲۵۰ هزار پرس غذای گرم، ۶ هزار و ۸۴۱ پوشاک و کفش، ۹ هزار و ۶۸۱ بسته گوشت گرم قرمز، ۵۰۰ کیسه آرد و ۶ هزار و ۲۴۰ قطعه مرغ بین نیازمندان در مناطق محروم شهرستان توزیع شده است.

فرمانده سپاه ناحیه دزفول با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۶ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند اهدا شده است، گفت: با توجه به مجازی شدن تحصیل در این مدت ۱۵ دستگاه تبلت نیز به دانش آموزان نیازمند اهدا شد. تمام این اقدامات توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه دزفول و با همکاری حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان اجرا شده اند که زحمات و تلاش های جهادی این نیروها جای قدردانی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *