اخبار داغ

مجوز راه اندازی دومین مرکز تخصصی کارآفرینی در خوزستان صادر شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از مسیر مردم، مرکز تخصصی کارآفرینی و مهارت‌های کسب و کار در بهبهان با هدف انسجام بخشی به فعالیت‌های استارت آپی برای کسب مهارت‌های لازم کارآفرینی و پس از آن ورود به بازار اشتغال و کسب و کار فعال می‌شود. زنگنه منش افزود:امروز در همه دنیا […]

اشتراک گذاری
30 شهریور 1400
55 بازدید
کد مطلب : 133759

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از مسیر مردم، مرکز تخصصی کارآفرینی و مهارت‌های کسب و کار در بهبهان با هدف انسجام بخشی به فعالیت‌های استارت آپی برای کسب مهارت‌های لازم کارآفرینی و پس از آن ورود به بازار اشتغال و کسب و کار فعال می‌شود.

زنگنه منش افزود:امروز در همه دنیا بیشتر مشاغل جدید از طریق شرکت‌های نوپایی به وجود می‌آیند که کالاها و خدمات جدیدی را به بازار کار عرضه می‌کنند لذا داشتن رویکرد نظام مند و پیاده سازی یک زیست بوم، آن هم به شکلی پویا، کارآمد و پایدار می‌تواند در راستای افزایش نرخ اشتغال و کارآفرینی عمل کند.

معاون آموزش، پژوهش وبرنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان با بیان اینکه در این مراکز ، همه فرآیند کارآفرینی از شکل‌گیری ایده تا مرحله ورود به بازار پیش بینی شده است ادامه داد: این مراکز با زمینه شناسایی کارآفرینان بالقوه و تیم کاری آنان، امکان بررسی ایده‌ها، ارائه خدمات آموزشی کارآفرینی و مهارتی، مشاوره، فضای کاری، مونیتورینگ، تامین مالی دوره نوپایی تا مرحله ورود به بازار و جذب سرمایه گذار را فراهم می‌کنند.

زنگنه منش توسعه اجرای طرح کارآفرینی مهارت بنیان و پرورش کارآفرینان مولد و ایجاد اشتغال پایدار از طریق بستر سازی برای کسب و کارهای پر رشد در اکوسیستم بهبود یافته و کارآفرینانه را از جمله اهداف مهم در راه اندازی مراکز تخصصی کارآفرینی و مهارت‌های کسب و کار عنوان کرد.

وی راه اندازی مرکز تخصصی کارآفرینی و مهارت‌های کسب و کار در بهبهان را یک فرآیند فرابخشی دانست و اظهار داشت:این مرکز با رویکرد تعامل دستگاه‌های اجرایی نظیر دانشگاه‌ها، شرکت شهرک‌های صنعتی و دستگاه‌های اجرایی در آینده‌ای نزدیک راه اندازی و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

پارسال نخستین مرکز تخصصی کارآفرینی و مهارت‌های کسب و کار خوزستان در اهواز راه اندازی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *