اخبار داغ

قاچاقچی گردو در تعزیرات حکومتی اندیمشک محکوم شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از آنزان آنلاین، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان از جریمه بیش از ۷۰۰ میلیون ریالی قاچاقچی گردو خارجی در شهرستان اندیمشک خبر داد . به گفته نعمت الله بیرانوندی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان و در پی ارسال گزارشی از سوی نیروی انتظامی مبنی […]

اشتراک گذاری
30 شهریور 1400
77 بازدید
کد مطلب : 133756

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از آنزان آنلاین، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان از جریمه بیش از ۷۰۰ میلیون ریالی قاچاقچی گردو خارجی در شهرستان اندیمشک خبر داد .

به گفته نعمت الله بیرانوندی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان و در پی ارسال گزارشی از سوی نیروی انتظامی مبنی بر توقیف یک دستگاه سمند و کشف و ضبط ۳۲ کارتن گردو  قاچاق ، این گزارش به شعبه اول تعزیرات حکومتی شهرستان اندیمشک ارجاع گردید .

وی گفت : رئیس شعبه اول تعزیرات حکومتی اندیمشک پس از بررسی ها و استعلامات لازم و اخذ دفاعیات متهم و بلاوجه بودن دفاعیات اقدام به صدور رای نمود .

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان تصریح کرد : شعبه متهم را علاو بر ضبط کالا به مبلغ ۷۰۲ میلیون  و ۳۹۸ هزار ریال در حق دولت محکوم نمود .

مدیر کل تعزیرات حکومتی در پایان خاطر نشان کرد : این رای پس از سیر مراحل قانونی توسط اجرای احکام تعزیرات حکومتی اندیمشک اجرا و مختومه گردید .

 سامانه اینترنتیhttp://tazirat135.ir/ آماده دریافت گزارشات و شکوائیه های هم استانی های گرامی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *