اخبار داغ

آمریکا و مزدورانش در یمن جایگاهی ندارند

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، عبدالملک بدرالدین الحوثی، دبیرکل جنبش انصارالله یمن در هفتمین سالگرد انقلاب ۲۱ سپتامبر: غفلت نیرو‌های سیاسی از استقلال کشور ما نتایج فاجعه باری داشت. سفیر آمریکا کنترل اقدامات کشور را در دست داشت و سفارت واشنگتن به وضوح و آشکارا جایگزین ریاست جمهوری شده بود. وضعیت امنیتی، رسانه ای، […]

اشتراک گذاری
30 شهریور 1400
193 بازدید
کد مطلب : 133844

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، عبدالملک بدرالدین الحوثی، دبیرکل جنبش انصارالله یمن در هفتمین سالگرد انقلاب ۲۱ سپتامبر:

غفلت نیرو‌های سیاسی از استقلال کشور ما نتایج فاجعه باری داشت. سفیر آمریکا کنترل اقدامات کشور را در دست داشت و سفارت واشنگتن به وضوح و آشکارا جایگزین ریاست جمهوری شده بود.

وضعیت امنیتی، رسانه ای، فرهنگی و اقتصادی یمن قبل از انقلاب به دلیل بمب‌گذاری‌ها، ترور‌ها و گسترش عناصر تکفیری در حال فروپاشی بود.

اگر انقلاب نبود پایگاه‌های آمریکایی در یمن با ادعای مبارزه با القاعده گسترش می‌یافت.

عربستان سعودی و امارات تنها ابزار‌هایی برای آمریکا هستند و در جایی که آمریکا کار کند منافع «اسرائیل» را اول محاسبه می‌کند، زیرا (رژیم صهیونیستی) نماینده انحصاری آن در منطقه است.

نگرش ما فقط با ایران، حزب‌الله لبنان، آزادگان سوریه، عراق و بحرین همسو است

دبیرکل جنبش انصارالله یمن:

آمریکا دریافت که بعد از انقلاب ۲۱ سپتامبر مجالی برای انجام اقدامات قبلی و تحرک آزادانه ندارد. آمریکا و مزدورانش در وضعیت جدید یمن جایگاهی ندارند.

انقلاب ۲۱ سپتامبر تهدیدی برای اروپا یا دیگر کشورهای جهان نبود، انقلاب ما علیه دشمن اسرائیلی و علیه سلطه گری آمریکاست.

امروز ما با تجاوز و محاصره بزرگ کشورهایی روبرو هستیم که پتانسیل بالایی دارند و حامی عربستان هستند و خیانت بزرگی (به ما) می‌کنند. با این حال نگرش ما فقط با ایران، حزب‌الله لبنان، آزادگان سوریه، عراق و بحرین همسو است.

جنایات شنیع تجاوز و محاصره خفه کننده (بر یمن) بزرگترین بی عدالتی، فساد و استبداد است و کسانی که در مقابل آن سکوت میکنند ترسو و دروغگو هستند.

صبر مردم ما از بین نمی‌رود و ما اتفاقات خوبی را پیش رو داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *