اخبار داغ

ما نگران برنامه هسته‌ای ایران نیستیم

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، رافائل گروسی» مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، در نطق آغازین شصت و پنجمین نشست سالانه آژانس بین المللی انرژی اتمی، نسبت به حل مسائل اضطراری مرتبط با برنامه هسته ای ایران ابراز امیدواری کرد. ما کارهای مهمی با جمهوری اسلامی ایران داریم. تایید های مهمی باید ارائه شود. […]

اشتراک گذاری
29 شهریور 1400
147 بازدید
کد مطلب : 133693

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، رافائل گروسی» مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، در نطق آغازین شصت و پنجمین نشست سالانه آژانس بین المللی انرژی اتمی، نسبت به حل مسائل اضطراری مرتبط با برنامه هسته ای ایران ابراز امیدواری کرد.

ما کارهای مهمی با جمهوری اسلامی ایران داریم. تایید های مهمی باید ارائه شود.

ما (آژانس و ایران) تصمیم گرفتیم که با یکدیگر جهت یافتن راه حل همکاری کنیم. ما قرار است این روند را ادامه دهیم. امیدوارم به زودی به تهران برای پرداختن به این موضوعات فشرده بروم.

پرداختن به موضوعات مذکور، ضمانت هایی ضروری را برای دنیا فراهم می کند که در قبال برنامه هسته ای ایران، جای هیچ نگرانی نیست.

رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی:‌

آژانس به تلاش‌ها برای رفع نگرانی جامعه جهانی نسبت به برنامه هسته ای ایران ادامه می‌دهد، ایران و آژانس برای حل مسائل هسته ای همکاری می کنند.

من چند روز پیش ایران بودم و با معاون رئیس جمهوری ایران که از حضور او (در این نشست) استقبال می‌کنم، تصمیم گرفتیم تا با نگاه به حل مسائل همکاری کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *