اخبار داغ

معرفی ساحل مرجانی کیش

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، پارک ساحلی مرجان در شرق جزیره کیش قرار دارد که یکی از زیباترین ساحل‌ها به شمار می رود. ساحل نقره ای، آبهای نیلگون و آفتابی درخشان جزیره کیش را به مروارید خلیج فارس تبدیل کرده است. مرجانها بعد از مردن به صورت سنگهای اسفنجی با روزنه هایی ریز همانند استخوانهای سفید […]

اشتراک گذاری
28 شهریور 1400
145 بازدید
کد مطلب : 133520

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، پارک ساحلی مرجان در شرق جزیره کیش قرار دارد که یکی از زیباترین ساحل‌ها به شمار می رود. ساحل نقره ای، آبهای نیلگون و آفتابی درخشان جزیره کیش را به مروارید خلیج فارس تبدیل کرده است. مرجانها بعد از مردن به صورت سنگهای اسفنجی با روزنه هایی ریز همانند استخوانهای سفید رنگی در می آیند که زیبایی خاصی را به ساحل می بخشند.

جزیره کیش به علت قرار گرفتن در آبهای آزاد از نظر ماهی تنوع بسیار زیادی دارد. ماهی‌های تزیینی و بسیار زیبا که در آب‌های حاشیه کیش غوطه‌ور هستند و وجودشان را از تماشاگران پنهان نمی‌کنند از جاذبه‌های استثنایی کیش به حساب می‌آید.

کشتی عظیم الجثه یونانی ۱۳۶ متری یکی جاذبه های دیدنی و وصف ناپذیر کیش است، که باری به وزن ۷۰۶۱ تن در سال ۱۳۲۲ در اسکاتلند ساخته شد و در ۴ مرداد سال ۱۳۴۵ در نزدیکی ساحل مرجانی کیش هنگامی که در راه سفر به کشور یونان بود گرفتار طوفان شد و به گل نشست که امروزه تبدیل به یکی از مکانهای گردشگری ایران و جهان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *