اخبار داغ

معاون استاندار خوزستان: انفجاری در هورالعظیم رخ نداده است!!

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، «ولی‌الله حیاتی» درباره حادثه امروز هورالعظیم، اظهار داشت: ۲ صیاد در هورالعظیم به علت نامعلومی فوت شده‌اند که حادثه در دست بررسی است. وی افزود: اجساد این ۲ صیاد به پزشکی قانونی منتقل شده و فرمانداری و همه عوامل اجرایی شهرستان، منتظر گزارش تخصصی پزشک قانونی در رابطه با علت مرگ آن‌ها هستند. […]

اشتراک گذاری
28 شهریور 1400
155 بازدید
کد مطلب : 133552

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، «ولی‌الله حیاتی» درباره حادثه امروز هورالعظیم، اظهار داشت: ۲ صیاد در هورالعظیم به علت نامعلومی فوت شده‌اند که حادثه در دست بررسی است.

وی افزود: اجساد این ۲ صیاد به پزشکی قانونی منتقل شده و فرمانداری و همه عوامل اجرایی شهرستان، منتظر گزارش تخصصی پزشک قانونی در رابطه با علت مرگ آن‌ها هستند.

معاون استاندار خوزستان گفت: مطالب منتشر شده در فضای مجازی در خصوص کشته شدن این افراد به دلیل وقوع انفجار مورد تأیید قرار نگرفته است.

وی ادامه داد: اطلاعات تکمیلی در این رابطه متعاقباً از طریق رسانه‌های رسمی اعلام می‌شود.

در همین حال فرماندار هویزه، بروز هر گونه انفجار در منطقه یاد شده را تکذیب کرد و گفت: کشف جسد دو ماهیگیر در این نقطه مربوط به امروز نیست بلکه در روز قبل اتفاق افتاده که علت آن در دست بررسی است.«حبیب عفری‌فرد» ضمن تأکید مجدد نسبت به عدم وقوع انفجار در منطقه تأکید کرد: به شایعات منتشر شده در برخی رسانه‌های غیر رسمی نباید توجه داشته باشیم و تمام اخبار را از مراجع رسمی دنبال کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *