اخبار داغ

اعزام تیم های واکنش سریع و آواربردار هلال‌احمر به محل حادثه انفجار گاز در منطقه قلعه چنعان شهرستان کارون

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری آنزان آنلاین، علی پهلوان عنوان کرد:در پی انفجار ناشی از گاز در یک واحد مسکونی در خیابان ۸ شرقی منطقه قلعه چنعان شهر کارون، تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بلافاصله پس از کسب خبر به محل حادثه اعزام شدند. معاون امداد […]

اشتراک گذاری
27 شهریور 1400
126 بازدید
کد مطلب : 133342

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری آنزان آنلاین، علی پهلوان عنوان کرد:در پی انفجار ناشی از گاز در یک واحد مسکونی در خیابان ۸ شرقی منطقه قلعه چنعان شهر کارون، تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بلافاصله پس از کسب خبر به محل حادثه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان، افزود: ۷ تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر متشکل از ۳تیم از هلال احمر شهرستان کارون ،۳تیم امداد و نجات از جمعیت هلال احمر شهرستان اهواز به همراه تیم واکنش سریع استان با حضور در صحنه حادثه، در حال عملیات آواربرداری و امداد رسانی هستند .

او ادامه داد :طبق گزارش های اولیه این حادثه تا کنون ۲ مصدوم داشته است که به مرکز درمانی انتقال یافته اند .

پهلوان با اشاره به در حالت آماده باش قرار گرفتن تیم های آنست (سگ های زنده یاب) نیز،افزود: عملیات امداد و نجات ادامه دارد و در صورت نیاز به این تیم ها به سرعت در محل حادثه حاضر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *