اخبار داغ

دانش آموزان یارانه می گیرند؟

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، هزینه لازم برای خرید تجهیزات، هوشمندسازی مدارس و خرید تبلت دانش آموزان بی‌بضاعت به سازمان نوسازی مدارس پرداخت شده است. امید حاجتی، مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور از پرداخت ۲ هزار و ۴۲۰ هزار میلیارد به سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور خبر داد و اظهار کرد: در ارتباط […]

اشتراک گذاری
26 شهریور 1400
72 بازدید
کد مطلب : 133279

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، هزینه لازم برای خرید تجهیزات، هوشمندسازی مدارس و خرید تبلت دانش آموزان بی‌بضاعت به سازمان نوسازی مدارس پرداخت شده است.

امید حاجتی، مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور از پرداخت ۲ هزار و ۴۲۰ هزار میلیارد به سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور خبر داد و اظهار کرد: در ارتباط با اجرای بند ۳۹ جدول تبصره ۱۴ لایحه بودجه ۱۴۰۰ و برای خرید تبلت دانش آموزان بی‌بضاعت، هوشمندسازی مدارس، خرید تجهیزات هنرستان‌ها و مدارس کار و دانش، تامین و تعمیر سیستم سرمایشی و گرمایشی و همچنین تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی، این مبلغ به حساب سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور واریز شد تا مشکلات و موانع پیش‌بینی شده در راستای هوشمندسازی مدارس را برطرف و خدمات عادلانه آموزشی را برای همه دانش آموزان فراهم کند.

دولت رئیسی چه زمانی یارانه را افزایش می‌دهد؟

او تصریح کرد: برای خرید تجهیزات هنرستان‌ها و مدارس کار و دانش، مبلغ ۶۶۰ میلیارد ریال، برای خرید تبلت دانش آموزان بی‌بضاعت و هوشمندسازی مدارس هزار و ۶۶۰ میلیارد ریال و برای تامین و تعمیر سیستم سرمایشی و تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی، ۱۰۰ میلیارد ریال به سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور پرداخت شده است.

مدیر عامل سازمان هدفمند سازی یارانه های کشور اضافه کرد؛ امیدوار هستیم با این اقدام در شرایط بحرانی کرونا، حوزه آموزش بتواند به وطیفه ی خود عمل کند و دانش آموزانی که به دلیل نداشتن تبلت از تحصیل بازمانده بودند، دوباره به تحصیلات خود ادامه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *