اخبار داغ

پیشتازی خوزستان در پویش سوم طرح “آجر به آجر”

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری آنزان آنلاین، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز خوزستان گفت: در پویش “به رنگ مدرسه” طرح ملی آجر به آجر، استان خوزستان تاکنون در مشارکت پیشتاز بوده است. زیبا صالح‌پور، با اشاره به وضعیت استان خوزستان در پویش “به رنگ مدرسه” طرح ملی آجر به آجر اظهار […]

اشتراک گذاری
25 شهریور 1400
98 بازدید
کد مطلب : 133066

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری آنزان آنلاین، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز خوزستان گفت: در پویش “به رنگ مدرسه” طرح ملی آجر به آجر، استان خوزستان تاکنون در مشارکت پیشتاز بوده است.

زیبا صالح‌پور، با اشاره به وضعیت استان خوزستان در پویش “به رنگ مدرسه” طرح ملی آجر به آجر اظهار کرد: در پویش “به رنگ مدرسه” که از نیمه شهریور آغاز شد، خوزستان در مشارکت تاکنون پیشتاز بوده و توانسته ۴۵ درصد از کل مشارکت‌های سطح کشور را از آن خود کند.

وی افزود: از کل مشارکت‌هایی که تاکنون در سومین پویش طرح ملی آجر به آجر صورت گرفته است، ۴۵ درصد سهم استان خوزستان و ۵۵ درصد سهم مشارکت سایر استان‌های کشور است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز خوزستان در پایان خاطرنشان‌کرد: در این پویش دانش آموزان می‌توانند نقاشی‌های خود را در سایت طرح ملی آجر به آجر به نشانی https://ajorbajor.ir بارگذاری کنند. به ازای بارگذاری نقاشی‌ها، کودکان جایزه می‌گیرند و یکی از شرکت‌ها معادل ریالی را به ازای هر نقاشی برای ساخت مدرسه به ما پرداخت می‌کند.

پویش سوم طرح ملی آجر به آجر به نام “به رنگ مدرسه” از نیمه شهریور ماه آغاز شده است. در این پویش که جنبه فرهنگی دارد از کودکان ۶ تا ۱۲ سال درخواست می‌شود تا با کشیدن نقاشی با موضوع «مدرسه دوست داشتنی من»، مردم و خانواده‌های خود را برای مدرسه‌سازی ترغیب کنند.

این پویش سه هدف «ترویج فرهنگ مدرسه‌سازی بین کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها»، «افزایش آگاهی مردم» و «استفاده از ظرفیت کودکان برای استفاده از هنر کودکان جهت تشویق مردم در امر مدرسه‌سازی» را دنبال می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *