اخبار داغ

بازدید استاندار ویژه خوزستان از محلات محروم سطح منطقه هفت

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه اطلاعرسانی شهرداری اهواز، شب گذشته استاندار ویژه خوزستان به همراه جمعی از اعضای شورای شهر، مدیر، معاونین و برخی از مدیران منطقه هفت از محلات محروم و کم برخوردار این منطقه بازدید نمود.استاندار خوزستان در این بازدید ضمن دیدار با مردم ولایت مدار محله حصیر […]

اشتراک گذاری
25 شهریور 1400
77 بازدید
کد مطلب : 133098

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه اطلاعرسانی شهرداری اهواز، شب گذشته استاندار ویژه خوزستان به همراه جمعی از اعضای شورای شهر، مدیر، معاونین و برخی از مدیران منطقه هفت از محلات محروم و کم برخوردار این منطقه بازدید نمود.
استاندار خوزستان در این بازدید ضمن دیدار با مردم ولایت مدار محله حصیر آباد و منبع آب از نزدیک به صحبت های شهروندان گوش فرا دادند و خواستار پیگیری و رسیدگی بیشتر به این محلات شدند.
ایشان در ادامه از منازلی که در مناطق بافت فرسوده و پهنه خطر منطقه هفت واقع شده اند نیز بازدید بعمل آورد و دستوراتی را در این خصوص بیان نمودند.
صادق خلیلیان استاندار ویژه خوزستان در پایان با حضور در مساجد کوی حصیر آباد و منبع آب گپ و گفتی با ائمه جماعات این مساجد داشتند و در خصوص معضلات و مشکلات موجود به بحث و گفتگو پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *