اخبار داغ

آماده سازی محل های گلکاری جهت کاشت پاییزه

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه اطلاعرسانی شهرداری اهواز، فضای سبز منطقه هفت شهرداری اهواز در حال آماده سازی جهت کاشت گل های فصلی پاییزه می باشد.به گزارش اداره ارتباطات منطقه هفت شهرداری اهواز؛ با عنایت به اتمام فصل تابستان و شروع فصل پاییزه و کاهش محسوس دمای هوا، محل های […]

اشتراک گذاری
25 شهریور 1400
76 بازدید
کد مطلب : 133108

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه اطلاعرسانی شهرداری اهواز، فضای سبز منطقه هفت شهرداری اهواز در حال آماده سازی جهت کاشت گل های فصلی پاییزه می باشد.
به گزارش اداره ارتباطات منطقه هفت شهرداری اهواز؛ با عنایت به اتمام فصل تابستان و شروع فصل پاییزه و کاهش محسوس دمای هوا، محل های کاشت گل در فضای سبز منطقه هفت جهت کاشت گل های فصلی در حال آماده سازی می باشند.
این عملیات باهدف کاشت گل های فصلی و زیباتر کردن محیط شهری جهت ایجاد تنوع و روحیه نشاط برای شهروندان از سوی کارگران و کارشناسان واحد فضای سبز منطقه در حال انجام می باشد.
گفتنی است رسیدگی به پارک ها و فضای سبز سطح منطقه در راستای ایجاد مکانی مناسب جهت تفریح و استراحت شهروندان از الویت های این مجموعه می باشد و تلاش شبانه روزی در خصوص حفظ و نگهداری از این مهم انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *