اخبار داغ

فراخوان همکاری باشگاه دانش آموزی دانشگاه تهران

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، باشگاه دانش‌آموزی دانشگاه تهران به منظور شناسایی و ارائه خدمات به دانش‌آموزان کم‌برخوردار در سراسر کشور فراخوان همکاری صادر کرد. باشگاه دانش آموزی دانشگاه تهران در نظر دارد با هدف شناسایی و ارائه خدمات به دانش آموزان کم برخوردار در سراسر کشور به ویژه مناطق کم‌برخوردار و فاقد امکانات […]

اشتراک گذاری
24 شهریور 1400
105 بازدید
کد مطلب : 132945

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، باشگاه دانش‌آموزی دانشگاه تهران به منظور شناسایی و ارائه خدمات به دانش‌آموزان کم‌برخوردار در سراسر کشور فراخوان همکاری صادر کرد.

باشگاه دانش آموزی دانشگاه تهران در نظر دارد با هدف شناسایی و ارائه خدمات به دانش آموزان کم برخوردار در سراسر کشور به ویژه مناطق کم‌برخوردار و فاقد امکانات طرح‌ها و ایده‌هایی را اجرا کند.

در فراخوان این باشگاه که معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران منتشر کرده است از هرگونه همکاری داوطلبانه دانشجویان مستعد، اعضای هیات علمی، خیرین و حامیان حقیقی و حقوقی استقبال می‌کند.

از جمله فعالیت های باشگاه دانش آموزی تبادل کتاب و اهدای کتاب به دانش آموزان مناطق کم برخوردار است که ایده ی آن توسط گروهی فعال از دانشجویان دانشگاه تهران مطرح شده است.

داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت باشگاه دانش آموزی به نشانی tcs.ut.ac.ir و تکمیل فرم‌مربوطه آمادگی خود را برای همکاری اعلام‌ کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت باشگاه و یا کانال‌های اطلاع رسانی مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *