اخبار داغ

استقلال نقطه سرخط

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز- اشتباهات فردی و تغییرات در ساختار تیم از دلایل شکست استقلال برابر الهلال بودند. استقلال با همه کمبودها و مشکلات دیداری را که می توانست در آن بازنده نباشد را با اشتباهات فردی واگذار کرد تا دوباره حکایت استقلال مثل سالهای قبل باشد. اینکه با جان کندن از گروه مرگ بیرون بیاید، در فصل […]

اشتراک گذاری
24 شهریور 1400
105 بازدید
کد مطلب : 132984

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز- اشتباهات فردی و تغییرات در ساختار تیم از دلایل شکست استقلال برابر الهلال بودند.

استقلال با همه کمبودها و مشکلات دیداری را که می توانست در آن بازنده نباشد را با اشتباهات فردی واگذار کرد تا دوباره حکایت استقلال مثل سالهای قبل باشد.

اینکه با جان کندن از گروه مرگ بیرون بیاید، در فصل نقل و انتقالات ساختارش تغییر کند تا در مرحله حذفی لیگ قهرمانان در سالهای اخیر توسط السد قطر، پاختاکور ازبکستان و الهلال عربستان حذف شود. نتیجه گرفتن در فوتبال مؤلفه هایی دارد که استقلال هیچ کدام از آنها را ندارد. در این باشگاه مدام یا مدیر تغییر می کند یا سرمربی و یا بازیکنان. عدم همسویی مدیریت وکادرفنی و بازیکنان هم که در این تیم اظهر من الشمس است. در این شرایط نتیجه گرفتن استقلال حتی در لیگ برتر و جام حذفی(هر چند دو سال پشت سر هم به فینال رسیده باشد) فقط شبیه معجزه است چه برسد به رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا. 

به همین لاین آپ مقابل الهلال توجه کنید پنج بازیکن جدید در آن حضور دارند که بدون هیچ بازی تدارکاتی و یا تمرین آنچنانی به مصاف الهلال رفتند. با همه اینها استقلال و سرمربی اش اگر کمی باهوش عمل می کردند می توانستند بازنده جدال دوشنبه شب نباشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *