اخبار داغ

یک دستگاه اتوبوس آمبولانس جهت واکسیناسیون مناطق روستایی تجهیز شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از دز آفاق، رئیس مرکز بهداشت دزفول گفت : به منظور تسریع در امر واکسیناسیون مناطق روستایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس تجهیز شد. دکتر شفیعی نیا گفت: طبق دستورالعمل وزارت بهداشت، واکسیناسیون کووید۱۹ بایستی در مکان هایی انجام شود که دارای امکانات، تجهیزات، نیروهای پزشک یا […]

اشتراک گذاری
23 شهریور 1400
84 بازدید
کد مطلب : 132900

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از دز آفاق، رئیس مرکز بهداشت دزفول گفت : به منظور تسریع در امر واکسیناسیون مناطق روستایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس تجهیز شد.

دکتر شفیعی نیا گفت: طبق دستورالعمل وزارت بهداشت، واکسیناسیون کووید۱۹ بایستی در مکان هایی انجام شود که دارای امکانات، تجهیزات، نیروهای پزشک یا فوریت پزشکی فراهم باشند از طرفی دیگر با توجه به پراکندگی شهرستان، فراهم کردن مراکز واکسیناسیون در تمام نقاط شهرستان مقدور نبوده، بنابراین در جهت رفاه حال شهروندان مناطق روستایی و دارای بعد مسافت، اقدام به تجهیز و راه اندازی اتوبوس آمبولانس اورژانس برای ایجاد یک‌ پایگاه واکسیناسیون سیار شد.

وی ضمن تشکر از مسئولین مجموعه دانشگاه علوم پزشکی در تسریع این فرآیند، از شورا، بخشداری، شهرداری، دهیاری ها و کلانتری ها تقاضا کرد در جهت تسریع در روند واکسیناسیون افراد مشمول دریافت واکسن در منطقه خود همکاری لازم را داشته باشند.

لازم به ذکر است، برنامه حضور این پایگاه سیار در مناطق روستایی با مسئولین این مناطق از قبل برنامه ریزی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *