اخبار داغ

گواردیولا:هرگز نگفتم بعد از پایان قراردادم سیتی را ترک می کنم

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز:سرمربی اسپانیایی منچستر سیتی انگلیس پیش از مصاف تیمش مقابل لایپزیش در نخستین بازی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا در فصل جدید در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد. به گزارش تجهیزنیوز و به نقل از رسانه های انگلیسی، پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچستر سیتی انگلیس در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی فردا شب تیمش برابر […]

اشتراک گذاری
23 شهریور 1400
95 بازدید
کد مطلب : 132878

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز:سرمربی اسپانیایی منچستر سیتی انگلیس پیش از مصاف تیمش مقابل لایپزیش در نخستین بازی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا در فصل جدید در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

به گزارش تجهیزنیوز و به نقل از رسانه های انگلیسی، پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچستر سیتی انگلیس در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی فردا شب تیمش برابر لایپزیش در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در فصل جدید حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که صحبت های این مربی را در ادامه می خوانید:

“تازه اولین بازیمان است و از من می خواهید درباره مراحل حذفی لیگ قهرمانان صحبت کنم؟ باید لایق حضور در آن مرحله باشیم و هر فصل متفاوت است. فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی داشتیم و حالا باید از اول شروع کنیم. فردا بازی دشواری داریم و باید عملکرد خوبی به نمایش بگذاریم.”

“من هیچ وقت نگفتم سال آینده و در پایان قراردادم منچستر سیتی را ترک خواهم کرد. منظور من را اشتباه متوجه شدید!”

“در شروع هر فصل از لیگ قهرمانان اروپا از من درباره مدعی بودن در این جام می‌ پرسند و من هم نمی‌ توانم به آن پاسخ دهم. مسیر قابل پیش‌ بینی نیست و از زمانی که با بارسلونا شروع کردم، بسیار تغییر کرده است.”

“مردم می‌ توانند بگویند فصل پیش شکست بزرگی برای ما بود اما باید بگویم پیشرفت زیادی کردیم. یازده بازی از سیزده بازی را پیروز شدیم و به نظرم عملکرد خوبی داشتیم. اگر فصل بدی در این تورنمنت داشتید، فصل بعدش نیز همان اتفاق دوباره تکرار می‌ شود. برعکس این موضوع نیز وجود دارد و باید برای داشتن شایستگی سخت بجنگیم. اولین هدفمان بازی فرداست.”

“سعی می کنیم ریتم فصل قبل و سه بازی آخرمان در لیگ را نگه داریم. بازی های دشواری پیش رو است و زمان زیادی تا مراحل نهایی لیگ قهرمانان اروپا مانده است. پس هیچ چیز مشخص نیست و چیزی که در این سال‌ ها یاد گرفته ام، این است که باید بازی به بازی پیش رفت.”

“در منچسترسیتی محکوم به کسب این جام هستم و مشکلی با این فشار ندارم. بازیکنانم عملکرد بسیار خوبی در پنج سال اخیر داشتند و من هم نهایت تلاشم را هر روز انجام می‌ دهم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *