اخبار داغ

روند اجرایی پروژه فاضلاب اهواز با سرعت بیشتری اجرا می شود/ انتصاب مجری طرح فاضلاب اهواز

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از مسیر مردم، جلسه بررسی مشکلات فاضلاب اهواز با حضور دکتر کرمی نژاد مدیر عامل شرکت آبفا خوزستان و مدیر آبفا اهواز برگزار شد. کرمی نژاد در این جلسه اظهار داشت: به منظور ساماندهی فاضلاب اهواز می بایست با بسیج امکانات روند اجرایی پروژه فاضلاب با […]

اشتراک گذاری
23 شهریور 1400
79 بازدید
کد مطلب : 132837

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از مسیر مردم، جلسه بررسی مشکلات فاضلاب اهواز با حضور دکتر کرمی نژاد مدیر عامل شرکت آبفا خوزستان و مدیر آبفا اهواز برگزار شد.

کرمی نژاد در این جلسه اظهار داشت: به منظور ساماندهی فاضلاب اهواز می بایست با بسیج امکانات روند اجرایی پروژه فاضلاب با سرعت بیشتری انجام گردد و مدیران باید شبانه روز و بدون وقفه پای کار باشند.

وی با اشاره به دستور اکید استاندار مبنی بر کنترل روند منظم اجرای پروژه فاضلاب اهواز، افزود: باید تلاش کنیم پروژه فاضلاب اهواز را با زمانبندی دقیق اجرا کرده و از تمامی فرصت ها و امکانات موجود برای شتاب بخشیدن به روند پیشرفت طرح فاضلاب اهواز استفاده کنیم.

لازم به ذکر است با حکم دکتر کرمی نژاد مدیر عامل آبفا خوزستان، مهدی ظاهرزاده به عنوان مجری طرح ایجاد فاضلاب شهر اهواز منصوب شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *