اخبار داغ

برگزاری جلسه کمیته های تخصص جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب با استاندار خوزستان

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از قلم ماندگار، صبح امروز سه شنبه ۲۳ شهریورماه جاری جلسه کمیته های تخصص جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی استان خوزستان با استاندار خوزستان در محل استانداری استان برگزار شد. در این جلسه دکتر صادق خلیلیان استاندار خوزستان در دیدار با مهندس هوشنگ […]

اشتراک گذاری
23 شهریور 1400
94 بازدید
کد مطلب : 132890

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از قلم ماندگار، صبح امروز سه شنبه ۲۳ شهریورماه جاری جلسه کمیته های تخصص جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی استان خوزستان با استاندار خوزستان در محل استانداری استان برگزار شد.

در این جلسه دکتر صادق خلیلیان استاندار خوزستان در دیدار با مهندس هوشنگ صالح راد رئیس جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی خوزستان گفت:

با عنایت به جایگاه ویژه خوزستان در کشور تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات مردم استان بکار گیری می کنیم.

وی با بیان اینکه تلاش می کنیم با کمک دولت انقلابی که با رای مردم بر روی کار آمده، وضعیت موجود ساماندهی شود، افزود: خوزستان قلب تپنده کشور است و رفع مشکلات آن برای ما ضروری است.

وی همچنین در ادامه ا اشاره به اینکه خوزستان در زمینه توسعه و بهبود زیرساخت های خدمات با مشکلاتی مواجه است،بیان کرد: برای رفع این چالش ها، وعده هایی داده شده است که باید تامین منابع مالی آنها نیز مورد پیگیری قرار گیرد.

این مقام مسئول در بخش دیگری با استقبال از جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی استان خوزستان، گفت: از تمام ظرفیت های این جمعیت در راستای رفع مشکلات استان بهره خواهیم برد.

دکتر خلیلیان همچنین به اهمیت کار جهادی و حل مشکلات مردم پرداخت و گفت: خوزستان نیاز به کار شبانه روزی جهادی دارد و همه باید دغدغه های مقام معظم رهبری در مورد مشکلات استان خوزستان  را حل کنیم.

وی تاکید کرد: امید بخشیدن به مردم که در بیانیه گام دوم به آن اشاره شده در خوزستان با رفع مشکلات مردم می تواند محقق شود در استان خوزستان جایی برای آزمون و خطا وجود نداردو باید سریع وارد میدان عمل شویم وقتی برای تعلل وجود ندارد .
استاندار خوزستان در خصوص مردم خوزستان گفت: مردم استان مستحق هر گونه خدمت هستند و باید برای خدمت به مردم خوزستان شبانه روز کار و تلاش جهادی صورت گیرد و فرموده امام راحل(ره): مردم ولی نعمت ما هستند ما در خدمتگذاری به همه مردم استان با تمام توان وارد عمل خواهیم شد و با استعانت از خداوند بزرگ انشالله بر مشکلات پیروز خواهیم شد .

مهندس صالح راد نیز در این جلسه با اشاره به ظرفیت های کمیته های تخصص جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب، گفت: جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی استان خوزستان دارای کمیته های تخصصی بسیاری در زمینه های محتلف از قبیل آب و فاضلاب و غیره است.

وی با اشاره به پافشاری برخی افراد برای ماندن بر صندلی‌های ریاست افزود: جوانان باید با کارهای جهادی و مسوولیت اقدامات فرهنگی وارد عمل شوند و به اصلاح امور بپردازند.

 صالح راد در ادامه گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب که منشور و چراغ راهنمایی حرکت مسولین ارشد نظام و سلسه مراتب مدیریت کشور تا پایین دست، خدمت رسانی و توجه به قشر محروم یک اصل مهم است و هر مسولی که پست میز بنشیند و مسولیت قبول کند لازم است خود را خادم مردم بداند نه اینکه رئیس مردم.

رئیس جمعیت با بیان اینکه مردم ولی نعمت ما هستند و همه مسولان لازم است خود را ملزم به خدمتگزاری به مردم و رسیدگی به مشکلات آنها را در اولویت قرار دهند، گفت: مردم ولایت مدار و شریف خوزستان همواره مدافعین صدیق نظام ،انقلاب،دین اسلام و اهل بیت بوده و هستند.

صالح راد در پایان جلسه از استاندار به دلیل تلاش شبانه روزی استاندار برای حل مشکلات مردم  قدردانی کرد و گفت: در راستای کمک به رفع مشکلات مردم استان از تمام ظرفیت ها و نیروهای متخصص گام دوم انقلاب استان خوزستان را بکار گیری کند تا بتوانیم در حل مشکلات به استاندار جهادی و ارزشی کمک کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *