اخبار داغ

نشست معاونت زنان دولت سیزدهم با فعالان اصلاح طلب حوزه زنان

‌به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، انسیه خزعلی، معاون زنان و خانواده دولت سیزدهم روز دوشنبه نشستی با فعالین حوزه زنان اصلاح طلب برگزار کرد. در این نشست خزعلی با بیان اینکه جایگاه معاونت زنان و موضوع زنان در شرایط خوبی نیست و بیشتر جنبه تشریفاتی دارد، گفت: باید با ایجاد عدالت و همراهی و هم […]

اشتراک گذاری
23 شهریور 1400
163 بازدید
کد مطلب : 132885


به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، انسیه خزعلی، معاون زنان و خانواده دولت سیزدهم روز دوشنبه نشستی با فعالین حوزه زنان اصلاح طلب برگزار کرد. در این نشست خزعلی با بیان اینکه جایگاه معاونت زنان و موضوع زنان در شرایط خوبی نیست و بیشتر جنبه تشریفاتی دارد، گفت: باید با ایجاد عدالت و همراهی و هم افزایی تمام زنان از قشر و گروه های مختلف حرکت کنیم تا بتوانیم قدم های بزرگی را برداریم!

او افزود: نگاه سیاسی که همواره به این جایگاه شده است، باعث کاهش کارایی شده و از تاثیر رفع محرومیت و ایجاد عدالت کاسته شده است.
خزعلی بیان کرد: باید با ایجاد عدالت و همراهی و هم افزایی تمام زنان از قشر و گروه های مختلف حرکت کنیم تا بتوانیم قدم های بزرگی را برداریم.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور تصریح کرد: در نشست های قبلی از دوستان خواستیم مطالبی که در اولویت است را بیان کنند باتوجه به اینکه بسیاری از دوستان در ۸ سال گذشته مسائل مختلف را از نزدیک لمس کردند می‌توانیم از نظراتشان استفاده کنیم، پیشنهادات، نقدها و آسیب ها را دریافت کنیم.

وی در ادامه گفت: امروز از دوستان تجربیاتشان در ۸ سال گذشته برای ما بگویند و نقاط مثبت و منفی را بیان کنند اقدامات مثبتی که در دولت قبل در حوزه زنان انجام شده و ناکامی هایی هم که صورت گرفته را اعلام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *