اخبار داغ

لزوم تعیین ضرب‌الاجل افزایش ضریب واکسیناسیون در خوزستان

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوزو به نقل از تابا خبر، ولی‌اله حیاتی در نشست قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان که امروز (۲۳ شهریورماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با تاکید بر لزوم تسریع واکسیناسیون اظهار کرد: در برخی از نقاط خوزستان باید اکیپ‌های سیار راه‌اندازی و اتوبوس‌ها ساماندهی شوند تا […]

اشتراک گذاری
23 شهریور 1400
138 بازدید
کد مطلب : 132897

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوزو به نقل از تابا خبر، ولی‌اله حیاتی در نشست قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان که امروز (۲۳ شهریورماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با تاکید بر لزوم تسریع واکسیناسیون اظهار کرد: در برخی از نقاط خوزستان باید اکیپ‌های سیار راه‌اندازی و اتوبوس‌ها ساماندهی شوند تا میزان پوشش واکسیناسیون افزایش یابد.

وی افزود: یکی از راه‌های مقابله با کرونا، افزایش ضریب واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است بنابراین باید ضرب‌الاجلی برای افزایش ضریب واکسیناسیون تعیین شود.

حیاتی با اشاره به فعالیت برخی مراکز واکسیناسیون تا ساعت ۲ بامداد یا به صورت شبانه‌روزی، تصریح کرد: نیروی انتظامی باید امنیت واکسیناسیون را تامین کند. در صورتی که اتفاقی بیفتد، جای بحث وجود ندارد.

وی عنوان کرد: همه ادارات می‌توانند کارمندان خود را واکسینه کنند و بهداشت آمادگی لازم برای واکسیناسیون را دارد.

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان در خصوص مراسم اربعین حسینی بیان کرد: مرزهای زمینی استان خوزستان بسته است و سفر اربعین حسینی به صورت هوایی انجام می‌شود. سهمیه ایران برای حضور در مراسم اربعین حسینی ۶۰ هزار نفر است که متقاضیان حضور در این مراسم باید واکسینه شوند. همچنین عمده این سهمیه برای متولیان مواکب است.

وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی نظارت‌های لازم را داشته باشد تا مراسم ماه صفر با رعایت پروتکل‌ها برگزار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *