اخبار داغ

حملات تروریستی در ژاپن

ژاپن به شهروندان خود در ۶ کشور آسیایی هشدار امنیتی داد. به گزارش پایگاه خری تجهیز نیوز، خبرگزاری فرانسه در گزارشی نوشت: وزارت خارجه ژاپن با انتشار بیانیه‌ای خطاب به شهروندان خود نسبت به احتمال وقوع حملات تروریستی در برخی از کشور‌های جنوب شرق آسیا از جمله تایلند هشدار داد. این نهاد ژاپنی تاکید کرده […]

اشتراک گذاری
23 شهریور 1400
156 بازدید
کد مطلب : 132817

ژاپن به شهروندان خود در ۶ کشور آسیایی هشدار امنیتی داد.

به گزارش پایگاه خری تجهیز نیوز، خبرگزاری فرانسه در گزارشی نوشت:

وزارت خارجه ژاپن با انتشار بیانیه‌ای خطاب به شهروندان خود نسبت به احتمال وقوع حملات تروریستی در برخی از کشور‌های جنوب شرق آسیا از جمله تایلند هشدار داد.

این نهاد ژاپنی تاکید کرده است که به استناد برخی گزارش‌های اطلاعاتی امکان دارد، به عبادتگاه‌ها، اماکن و تجمعات بزرگ در منطقه حمله شود.

وزارت خارجه تایلند در تماس با سفارت ژاپن در بانکوک خواستار ارائه توضیحات و علت صدور این هشدار شد که در نهایت با پاسخی مبنی بر اینکه دستور هشدار وزارت خارجه ژاپن در توکیو بوده است تا ایمیلی با این محتوا برای شهروندان خود ارسال کنند، روبرو شد.

هشدار‌های مشابه دیگری نیز در میانمار، سنگاپور و اندونزی ارسال شده است و وزارت خارجه ژاپن بدون اشاره به جزئیات بیشتر، از شهروندان خود درخواست کرده است تا به اخبار و تحولات منطقه‌ای توجه ویژه نشان دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *