اخبار داغ

اگر استاندار خوزستان از ظرفیت گروه های جان برکف جهادی استفاده نکند، دچار یک اشتباه راهبردی شده است

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، حمید رضا اکبری مدیر گروه جهادی شهید همت خوزستان در جلسه کمیته فنی مهندسی این گروه با بیان اینکه منتظرم تا ببینیم استاندار برای راهبر آبادانی استان از ظرفیت گروه های جهادی استفاده خواهد یا نه گفت: امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها در بیانات خود به […]

اشتراک گذاری
22 شهریور 1400
155 بازدید
کد مطلب : 132765

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، حمید رضا اکبری مدیر گروه جهادی شهید همت خوزستان در جلسه کمیته فنی مهندسی این گروه با بیان اینکه منتظرم تا ببینیم استاندار برای راهبر آبادانی استان از ظرفیت گروه های جهادی استفاده خواهد یا نه گفت:

امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها در بیانات خود به ضرورت وجود مدیریت انقلابی و ارزشی بسیار تأکید داشته اند لذا بهترین نوع مدیریت همانا مدیریت جهادی است که همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضرت آیت الله رئیسی بوده است. وی بیان داشت : مدیریت جهادی یک روند تازه نیست بلکه در خون انقلاب ما جریان دارد و نباید فراموش شود.

اکبری بیان داشت: انصافاً مدیریتی که تنها در مقطع دفاع مقدس بارها با آن مواجه بودیم که با رهبری امام خمینی توانستیم به خوبی در مقطع دفاع مقدس کشور را از پرتگاه جنگ که استکبار جهانی ایران را به سمت آن کشانده بود، نجات دهد.

وی با بیان اینکه مدیریت جهادی وارزشی آزمون و خطای خود را در هشت سال دفاع مقدس پس داده است.گفت: نمی دانم چرا نیروهای جهت ی به استاندار جهادی خود دسترسی ندارند .بخدا این یک واقعیت مهم است که امروز هم نوع دیگری از جنگ بر این انقلاب و کشور و مردم تحمیل شده است که بایستی همچون دفاع مقدس با به کار گیری افراد و نفرات جهادی و فرماندهی واحد جهادی در استان خوزستان به مقابله و برخورد با مشکلاتی که قابل حل هستند برویم اما نه با این نفراتی که از دولت قبل در بدنه مانده و بی انگیزه که دچار روزمره گی هستند. وی در ادامه گفت:آقای استاندار اگر طلب کند ما دوست داریم برای آبادانی خوزستان شهید شویم و افتخار می کنیم .

مدیریت جهادی مدیریتی تحول‌آفرین، پویا و انعطاف‌پذیر در مأموریت‌ها، خودباوری، توجه به نیروی انسانی به‌عنوان منابع مهم کاری، پرکاری، سخت‌کوشی، خستگی‌‌ناپذیری و سرعت عمل است. فرمانده قرارگاه جهادی شهید همت خوزستان با بیان اینکه دکتر خلیلیان از نیروهای ارزشی و امین و با درایت نظام است ادامه داد:

منابع انسانی، یکی از مهم‌ترین و پر‌ارزش‌ترین منابع هر سازمانی است و موفقیت یا عدم توفیق سازمان در گرو در اختیار داشتن نیروهای مسئولیت‌پذیر، جهادگر و متعهد است. علاوه بر این، اگر انتصاب این افراد در مشاغلی مناسب بر اساس شایستگی و تأمین و تلفیق منطقی منافع آنان و سازمان بر مبنای ارزشیابی عملکرد صحیح و اثر‌بخش بر مبنای اقدامات جهادی باشد، موجب دست‌یابی سریع سازمان به اهداف خود خواهد بود.

اکبری در ادامه گفت :از آنجا که مدیران جهادی وظیفه هدایت، رهبری و سوق دادن انگیزه در بین کارکنان در همه فعالیت‌های سازمان را به عهده دارند اما اکنون ما در بدنه باقی مانده دولت قبل شاهد این چنین حرکتی نیستیم. گروه جهادی شهید همت در امر پیشگیری و مسله مهم آبهای سطحی و فاضلاب استان راهکار داریم که متاسفانه نمی دانم چرا ظاهرادر این میان برنامه های مکتوب ما به دست استاندار جهادی نمی رسد.

اکبری در پایان اظهار داشت:

ما آماده ای که در راستای منویات رهبر انقلاب و رفع دغدغه‌های مردم خوزستان شهید بشویم .ود کنار دولت انقلابی سیزدهم در حوزه های مختلف اقتصادی ،امنیتی و…..راهکار و در اجرا نیز کنار مدیران جهادی جانفشانی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *