اخبار داغ

تسهیلات مسکن جوانان در شهرهای خوزستان چقدر است؟

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از آنزان آنلاین، مدیر شعب بانک مسکن استان خوزستان، مبلغ تسهیلات پرداختی به دارندگان حساب پس انداز مسکن جوانان بعد از مدت ۱۵ سال سپرده گذاری در شهرهای استان خوزستان را اعلام کرد. علی اصغر نادری با اشاره به موافقت شورای پول و اعتبار با پیشنهاد […]

اشتراک گذاری
21 شهریور 1400
48 بازدید
کد مطلب : 132637

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از آنزان آنلاین، مدیر شعب بانک مسکن استان خوزستان، مبلغ تسهیلات پرداختی به دارندگان حساب پس انداز مسکن جوانان بعد از مدت ۱۵ سال سپرده گذاری در شهرهای استان خوزستان را اعلام کرد.

علی اصغر نادری با اشاره به موافقت شورای پول و اعتبار با پیشنهاد بانک مسکن مبنی بر افزایش سقف تسهیلات حساب پس انداز جوانان اظهار کرد: هم اکنون سقف تسهیلات از محل حساب پس انداز مسکن جوانان در پایان دوره سپرده گذاری ۱۵ ساله برای افتتاح کنندگان این حساب در سال جاری در تهران به یک میلیارد تومان، شهرهای بزرگ به ۸۵۰ میلیون تومان و در سایر شهرها به ۷۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد.

وی افزود: بر همین اساس؛ شهر اهواز در بین شهرهای بزرگ طبقه بندی می شود و سقف تسهیلات حساب پس انداز جوانان در این شهر به ۸۵۰ میلیون تومان افزایش یافت و در سایر شهرهای استان خوزستان دارندگان این حساب می توانند از ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات استفاده کنند.

نادری با اشاره به اینکه حساب پس انداز جوانان یک حساب پس انداز با نگاهی بلند مدت برای تامین منزل مسکونی است، بیان کرد: این تصمیم با هدف تامین آتیه فرزندان در حوزه مسکن اتخاذ شده تا دغدغه خانواده ها برای مسکن فرزندانشان از مسیر پس انداز تحقق پیدا کند.

مدیر شعب بانک مسکن استان خوزستان در خصوص حساب جوانان نیز گفت: حساب پس انداز مسکن جوانان ماهیتا یکی از انواع حسابهای سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت بوده که دارنده حساب قادر است با رعایت برنامه سپرده گذاری ارائه شده توسط بانک در بلند مدت از مزایا و تسهیلات ویژه حساب مذکور برخوردار شود.

نادری ادامه داد: مدت انتظار برای دریافت وام مسکن جوانان بین ۵ تا ۱۵ است ولی برای دریافت حداکثر سقف این تسهیلات یعنی ۸۵۰ میلیون تومان برای اهواز و ۷۰۰ میلیون برای سایر شهرهای استان باید مدت ۱۵ سال منتظر بود.

وی عنوان کرد: جزئیات چگونگی افتتاح حساب پس انداز جوانان و چگونگی واریز مبالغ برای سپرده گذاری در سایت بانک مسکن به نشانی www.bank-maskan.ir موجود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *