اخبار داغ

استاندار جدید خوزستان باید از مدیران بومی استفاده کند

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از هماپرس، عبدالحسین کلانتری‌پور تحلیلگر مسائل سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در گفت‌وگو با روزنامه جهان اخبار بیان کرد: سال ۵۹ که چندماه از آغاز جنگ گذشته بود، هیاتی از خوزستان خدمت حضرت امام رفتند و ایشان فرموند که «خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرد.» […]

اشتراک گذاری
21 شهریور 1400
68 بازدید
کد مطلب : 132612

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از هماپرس، عبدالحسین کلانتری‌پور تحلیلگر مسائل سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در گفت‌وگو با روزنامه جهان اخبار بیان کرد: سال ۵۹ که چندماه از آغاز جنگ گذشته بود، هیاتی از خوزستان خدمت حضرت امام رفتند و ایشان فرموند که «خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرد.» این جمله‌ی بسیار مهمی است، اکنون حدود ۴۰ سال از این جمله مبارک می‌گذرد و خوزستان در این سال‌ها در عرصه‌های مخلتلف نشان داد که استان ولایتمداری است.

وی افزود: خوزستان سه مرز مشترک با کشور عراق دارد، هیچ استانی در ایران پیدا نمی‌کنید که این تعداد مرز با کشوری داشته باشد. استان خوزستان به‌لحاظ جغرافیایی و آب و هوایی بسیار متنوع است.

تحلیلگر مسائل سیاسی، فرهنگی و اجتماعی با اشاره به انتخاب استاندار جدید خوزستان اظهار کرد: انتخاب آقای خلیلیان به‌عنوان استاندار خوزستان را به فال نیک می‌گیریم و از آقای رئیسی بابت این انتخاب کمال قدردانی را داریم. خوزستان به یک استاندار بومی نیاز داشت که این اتفاق رخ داد.

آقای کلانتری‌پور به صراحت بیان کرد: استاندار خوزستان باید مدیرانی که در دولت قبل روی کار آمدند را بلااستثنا برکنار کند، زیرا این مدیران ناکارآمدی خود را در چند سال اخیر نشان دادند و مدیران جدید باید بومی، دلسوز، کارشناس، متخصص، متعهد و پاک باشند که بتوانند سیاست‌های دولت قوی و مردمی را پیاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *