اخبار داغ

۲۲ ساله های خوزستان برای واکسیناسیون مراجعه کنند

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از هما خوزستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: ۳۲ ساله‌ها در استان خوزستان پس از ثبت‌نام در سامانه سلامت برای دریافت واکسن کرونا به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند. فرهاد ابول نژادیان بعد از ظهر امروز یکشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: مطابق اعلام معاونت بهداشت وزارت […]

اشتراک گذاری
21 شهریور 1400
55 بازدید
کد مطلب : 132597

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از هما خوزستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: ۳۲ ساله‌ها در استان خوزستان پس از ثبت‌نام در سامانه سلامت برای دریافت واکسن کرونا به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.

فرهاد ابول نژادیان بعد از ظهر امروز یکشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: مطابق اعلام معاونت بهداشت وزارت بهداشت، سن واکسیناسیون گروه‌های هدف سه سال کاهش یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد: بنابراین از این پس در استان خوزستان متولدین سال ۱۳۶۸ به قبل می‌توانند پس از ثبت‌نام در سامانه salamat.gov.ir در راستای تزریق واکسن به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.

وی افزود: همچنین در مناطق روستایی استان نیز با مجوز صادر شده، همه افراد بالای ۱۸ سال در امکان تزریق واکسن دارند.

ابول نژادیان یادآور شد: واکسیناسیون نقش بسیار مهمی در پیشگیری از ابتلاء، بستری و مرگ‌ومیر بیماران مبتلا به کرونا دارد و از عموم گروه‌های هدف درخواست می‌شود تا هرچه سریع‌تر برای حفظ سلامت خود و خانواده به مراکز تزریق واکسن مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *