اخبار داغ

برگزاری جلسه هم اندیشی با تشکل های کارفرمایی و آموزش رابطین بیمه ای

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از آنزان آنلاین، در راستای هم اندیشی با تشکل های کارفرمایی و آموزش رابطین بیمه ای ، اتاق بازرگانی میزبان کمیته اجرایی اداره کل تامین اجتماعی استان خوزستان بود . در این جلسه که با حضور قاسم احمدی رئیس اداره ارتباطات مردمی و خدمات نوین اداره […]

اشتراک گذاری
16 شهریور 1400
66 بازدید
کد مطلب : 126780

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از آنزان آنلاین، در راستای هم اندیشی با تشکل های کارفرمایی و آموزش رابطین بیمه ای ، اتاق بازرگانی میزبان کمیته اجرایی اداره کل تامین اجتماعی استان خوزستان بود . در این جلسه که با حضور قاسم احمدی رئیس اداره ارتباطات مردمی و خدمات نوین اداره کل تامین اجتماعی و سمیه اسماعیلی کارشناس آموزش اتاق بازرگانی برگزار شد.

دکتر شهلا عموری رئیس اتاق بازرگانی صنایع ، معادن و کشاورزی اهواز گفت : سال ۱۴۰۰ مزین به نام تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها توسط رهبر معظم انقلاب است . مهم ترین عامل پشتیبانی ها تقویت ، بهبود و توسعه تشکل‌ها و ارتباط تنگاتنگ سازمان ها با یکدیگر و تلاش یکپارچه و هماهنگ سازمان ها جهت مانع زدایی و کاستن مشکلات است . نظارت و پیگیری مدیران و عوامل اجرایی عامل بسیار مهمی در تحقق پشتیبانی و مانع زدایی هاست .

رئیس اتاق بازرگانی در ادامه افزود : اقدام سازمان تامین اجتماعی در راستای تشکیل جلسات هم اندیشی با تشکل های کارفرمایی موجب تقویت ، بهبود و توسعه تعاملات موثر و چند جانبه با مدیران سازمان ها می گردد . آموزش نیز به عنوان پل ارتباطی بین سازمان ها می تواند اثربخشی آموزش رابطین بیمه ای را تضمین کند ، به همین منظور اتاق بازرگانی آماده هر گونه همکاری با سازمان تامین اجتماعی است .
در انتهای جلسه ، سمیه اسماعیلی کارشناس آموزش اتاق بازرگانی تاریخ برگزاری اولین وبینار آموزش رابطین بیمه ای با موضوعات حسابرسی ، ضرایب حق بیمه و طرح تحول دیجیتال را ۲۷ شهریور از ساعت ۹ صبح الی ۱۳ اعلام نمود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *